Werbung in Computerspielen : die Bedeutung von Interaktivität für die kognitive Werbewirkung
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Klimmt, Christoph ; Steinhof, Christian ; Daschmann, Gregor |
Published in: |
Medienwirtschaft : MW ; Perspektiven der digitalen Transformation. - Hamburg : New-Business-Verl., ISSN 1613-0669, ZDB-ID 2142192-4. - Vol. 5.2008, 1, p. 6-16
|
Subject: | Computerspiel | Video game | Interaktive Medien | Interactive media | Online-Marketing | Internet marketing | Werbewirkung | Advertising effects |
-
Differences in children's processing of advergames and TV commercials
Waiguny, Martin K. J., (2011)
-
A dual-process model of interactivity effects
Liu, Yuping, (2009)
-
Effects of interactive and imagery-strong websites
Kiss, Greg, (2006)
- More ...
-
Werbung in Computerspielen : die Bedeutung von Interaktivität für die kognitive Werbewirkung
Klimmt, Christoph, (2008)
-
Klimmt, Christoph, (2009)
-
Lenz, Michael, (2009)
- More ...