Werbung-Meinungen, Märkte, Mechanismen
Year of publication: |
1975
|
---|---|
Authors: | Bergler, Reinhold |
Published in: |
Markenartikel : das Magazin für Markenführung. - Hamburg : New-Business-Verl., ISSN 0342-1236, ZDB-ID 3452-6. - Vol. 37.1975, 6, p. 230-238
|
Subject: | Werbungspsychologie |
-
Some aspects of the acceptability of particular photographic models to the Bantu
Van der Reis, Alice Patricia, (1972)
-
Psychological principles of marketing and consumer behavior
Britt, Steuart Henderson, (1978)
-
Attitudes toward advertising. Existence and significance for ad readership and evaluation
Ottesen, Otto, (1981)
- More ...
-
Frau und Werbung : Vorurteile und Forschungsergebnisse
Bergler, Reinhold, (1992)
-
Marktforschung zwischen Theorie und Methodologie
Bergler, Reinhold, (1975)
-
Psychologische Gründe der Arbeitslosigkeit älterer Angestellter
Arnold, Wilhelm, (1955)
- More ...