Wertewandel und Bedeutungsgewinn des Alters?
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Jäckel, Michael |
Published in: |
Alte Gesellschaft, neue Gemeinschaft? : die Gestaltung des demographischen Wandels in Rheinland-Pfalz ; Teil III. - Idar-Oberstein : Hilden, ISBN 978-3-932515-53-8. - 2010, p. 74-88
|
Subject: | Alternde Bevölkerung | Aging population | Ältere Menschen | Elderly people | Sozialer Wandel | Social change | Zielgruppe | Target group |
-
From "young" to "old" tourism : new products for aging tourists
Walder, Bibiana, (2008)
-
The glittering silver market : the rise of elderly consumers in Asia
Wong, Yuwa, (2007)
-
Getting around : meeting aging boomers' mobility needs
Molnar, Lisa J., (2009)
- More ...
-
Ein Spiel zwischen Personen, Funktionen und Folgen der elektronischen Kommunikation in Unternehmen
Jäckel, Michael, (2008)
-
To speak of organisation is to speak of communication: how efficient is the digital way?
Jäckel, Michael, (2003)
-
Alternierende Telearbeit : Implementierung, Evaluation und Handlungsempfehlungen
Jäckel, Michael, (2002)
- More ...