Wertewandel und Marketing
Year of publication: |
1999
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Authors: | Raffée, Hans ; Wiedmann, Klaus-Peter |
Publisher: |
Mannheim : Inst. für Marktorientierte Unternehmensführung |
Subject: | Deutschland | Gesellschaft | Wertwandel | Marketing |
Extent: | 79 S. graph. Darst. 30 cm |
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Series: | Management Know-how. - Mannheim. - Vol. M6 |
Type of publication: | Book / Working Paper |
Language: | German |
Notes: | Literaturverz. S. 76 - 79 [Nachdr. der Ausg. Mannheim, Inst. für Marketing,, 1986] |
ISBN: | 3-89333-047-X |
Source: |
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Journal of macromarketing : examining the interactions among markets, marketing, and society
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Journal of Macromarketing special issue : anti-consumption research and society
Lee, Michael S. W., (2013)
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Wiedmann, Klaus-Peter, (2004)
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Raffée, Hans, (1987)
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Marketing für öffentliche Betriebe
Raffée, Hans, (1994)
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