Wertschöpfungsstrategien von Logistikdienstleistern - eine Analyse auf Basis der Geschäftsmodellsystematik nach Heuskel
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Bach, Norbert ; Wirth, Marco von |
Published in: |
Logistik-Management : internationale Konzepte, Instrumente, Anwendungen ; Zeitschrift der Kommission Logistik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V.. - Nürnberg : Aspecta Verl.-Ges., ISSN 1436-6231, ZDB-ID 1471416-4. - Vol. 9.2007, 1, p. 20-33
|
Subject: | Logistikdienstleister | Logistics provider | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Strategisches Management | Strategic management | Geschäftsmodell | Business model |
-
Value creation models in the 3PL industry : what 3PL providers do to cope with shipper requirements
Marchet, Gino, (2017)
-
Maassen, Maria Alexandra, (2018)
-
Trefzger, Detlef, (2010)
- More ...
-
A third dimension in the mirror? How senior managers design products and organizations
Bach, Norbert, (2020)
-
How the rate of change and control of a modular product architecture impact firm‐level outcomes
Galvin, Peter, (2020)
-
Infraservices als Alternative zum Outsourcing : Stand und Entwicklungsperspektiven
Biemann, Torsten, (2004)
- More ...