Wettbewerbsvorteile durch Nachhaltigkeit in Dienstleistungsangeboten
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Bruhn, Manfred |
Published in: |
Sustainable Marketing Management : Grundlagen und Cases. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-02436-4. - 2014, p. 313-337
|
Subject: | Wettbewerbsvorteil | Competitive advantage | Corporate Social Responsibility | Corporate social responsibility | Erfolgsfaktor | Success factor | Dienstleistungssektor | Service industry |
-
Negi, Saurav, (2024)
-
Entrepreneurial opportunities : economics and sustainability for future growth
Ratten, Vanessa, (2020)
-
Entrepreneurial opportunities : economics and sustainability for future growth
Ratten, Vanessa, (2020)
- More ...
-
Exzellenz im Dienstleistungsmarketing : Fallstudien zur Kundenorientierung
Bruhn, Manfred, (2002)
-
Marktorientierte Führung : im wirtschaftlichen und gesellschaftlichen Wandel
Bruhn, Manfred, (2007)
-
Bruhn, Manfred, (2011)
- More ...