What makes online content viral?
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Berger, J. |
Published in: |
Strategic Direction. - Emerald Group Publishing Limited, ISSN 1758-8588, ZDB-ID 2089990-7. - Vol. 28.2012, 8
|
Publisher: |
Emerald Group Publishing Limited |
Subject: | Social transmission | Viral marketing | Word of mouth |
-
Akpinar, Ezgi, (2017)
-
Developing a scale for the perceived social benefits of sharing
Powell, Ashleigh Ellen, (2017)
-
Transmission of negative brand-relevant content on social media
Powell, Ashleigh, (2022)
- More ...
-
Einführung in das österreichische Arbeits- und Sozialrecht
Berger, Jürgen, (1988)
-
Wege aus Massenarbeitslosigkeit und Umweltzerstörung : Materialienbd. ; Kongress Zukunft d. Arbeit
Berger, Johannes, (1983)
-
Entwicklungstrends abhängiger Beschäftigung und die Zukunft der Arbeit
Berger, Johannes, (1988)
- More ...