Zukunftsvision Retail : hat der Handel eine Daseinsberechtigung?
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Gehrckens, Mathias ; Boersma, Thorsten |
Published in: |
Digitalisierung des Handels mit ePace : innovative E-Commerce-Geschäftsmodelle und digitale Zeitvorteile. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-01299-4. - 2013, p. 51-74
|
Subject: | Online-Handel | Online retailing | Geschäftsmodell | Business model | Kundenzufriedenheit | Customer satisfaction | Lebenszyklus | Life cycle |
-
Importance of web functionality support for the individual stages of the customer service life cycle
Pearson, Ann M., (2009)
-
Building loyalty through perceived value in online shopping : does family life cycle stage matter?
Amirtha, Raman, (2022)
-
Rotax, Olaf, (2010)
- More ...
-
Boersma, Thorsten, (2010)
-
Innovative Formen der "Offsite-Downstream"-Kundeninteraktion
Heinemann, Gerrit, (2015)
-
Heinemann, Gerrit, (2015)
- More ...