Zur Unternehmungsnachfolge im elektronischen Geschäft
Year of publication: |
2002
|
---|---|
Authors: | Olbrich, Michael |
Published in: |
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, Konzepte und Geschäftsmodelle. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 3-409-11793-8. - 2002, p. 677-708
|
Subject: | Unternehmensbewertung | Firm valuation | Unternehmensnachfolge | Succession planning | Electronic Commerce | E-commerce | Internet | Theorie | Theory |
-
What is the price of the future? The valuation of internet companies: some suggestions
Beck, Hanno, (2000)
-
Web Metrics - die Bedeutung von nicht-monetären Größen für die Bewertung von E-Business-Unternehmen
Trautwein, Andreas, (2001)
-
Rational pricing of internet companies
Schwartz, Eduardo S., (2000)
- More ...
-
Rapp, David, (2020)
-
From Knightian uncertainty to real‐structuredness: Further opening the judgment black box
Rapp, David J., (2022)
-
On predictive entrepreneurial action in uncertain, ill-structured conditions
Rapp, David J., (2020)
- More ...