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~person:"Backhaus, Klaus"
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Theory
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7
Marketingmanagement
7
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Investitionsgütermarketing
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Marketing
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Industrieprodukt
4
International market entry
4
International marketing
4
Internationaler Markteintritt
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Internationales Marketing
4
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4
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Marketingstrategie
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Beschaffung
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Führungskraft
2
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Innovationsdiffusion
2
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Network effects
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Netzwerkökonomik
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Preismanagement
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Pricing strategy
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Procurement
2
Project finance
2
Projektfinanzierung
2
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All
Undetermined
1
Type of publication
All
Book / Working Paper
21
Article
7
Type of publication (narrower categories)
All
Bibliography included
Article in journal
Bibliografie enthalten
Collection of articles of several authors
Lehrbuch
24
Aufsatz im Buch
23
Book section
23
Textbook
20
Konferenzschrift
12
Sammelwerk
12
Conference proceedings
10
Graue Literatur
10
Non-commercial literature
10
Aufsatzsammlung
8
Aufsatz in Zeitschrift
7
Case study
6
Fallstudie
6
Festschrift
3
Bibliografie
2
Handbook
2
Handbuch
2
Arbeitspapier
1
Einführung
1
Fallstudiensammlung
1
Statistik
1
Systematic review
1
Working Paper
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
All
German
24
English
6
Author
All
Backhaus, Klaus
Güth, Werner
207
Beladi, Hamid
171
Pestieau, Pierre
160
Nijkamp, Peter
159
Creedy, John
157
Phillips, Peter C. B.
145
Lambertini, Luca
144
Thisse, Jacques-François
142
Lai, Ching-chong
140
Frey, Bruno S.
138
Cheng, T. C. E.
134
Long, Ngo Van
131
Turnovsky, Stephen J.
131
Mukherjee, Arijit
126
Tirole, Jean
125
Cremer, Helmuth
123
Marjit, Sugata
123
Acemoglu, Daron
120
Broll, Udo
120
Färe, Rolf
117
Gersbach, Hans
112
Laporte, Gilbert
110
Konrad, Kai A.
108
Shogren, Jason F.
108
Jarrow, Robert A.
107
Fudenberg, Drew
106
Fabozzi, Frank J.
105
Miceli, Thomas J.
104
Stiglitz, Joseph E.
104
Laffont, Jean-Jacques
103
Tsionas, Efthymios G.
103
Quiggin, John C.
102
Wirl, Franz
101
Devereux, Michael B.
100
Matsumura, Toshihiro
100
Kumbhakar, Subal
99
Fanti, Luciano
98
Batabyal, Amitrajeet A.
97
Ploeg, Frederick van der
97
Franses, Philip Hans
96
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Institution
All
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
3
Münsteraner Führungsgespräch <21, 1991, Münster (Westf)>
1
Münsteraner Führungsgespräch <33, 1997, Münster (Westf)>
1
Münsteraner Führungsgespräch <40, 2001, Münster (Westf)>
1
Münsteraner Top-Management-Seminar <6, 1995, Münster (Westf)>
1
Schmalenbach-Tagung <1990, Neuss>
1
Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft / Wissenschaftliche Kommission für Marketing
1
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Published in...
All
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
7
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
International journal of innovation management
1
International journal of market research : JMRS ; the journal of the Market Research Society
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
Journal of business-to-business marketing
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
1
Schriftenreihe des Zentrums für Ertragsorientiertes Bankmanagement
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
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Stock Options und Shareholder Value : Dokumentation des 33. Münsteraner Führungsgesprächs vom 9./10. Oktober 1997
Meffert, Heribert
(
ed.
);
Backhaus, Klaus
(
contributor
)
-
Münsteraner Führungsgespräch <33, 1997, Münster (Westf)>
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000656971
Saved in:
2
Managementqualifikation und -ausbildung : Bestandsaufnahme und Entwicklungsperspektiven ; Dokumentation des 21. Münsteraner Führungsgesprächs vom 17./18. Oktober 1991
Meffert, Heribert
(
contributor
);
Wagner, Helmut
(
contributor
)
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000855881
Saved in:
3
Employer Branding - Professionelles Markenmanagement zur Profilierung am Arbeitsmarkt : Dokumentation des Workshops vom 30. November 2007
Backhaus, Klaus
(
contributor
)
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013330218
Saved in:
4
Industriegütermarketing
Backhaus, Klaus
-
1997
-
5., erw. und überarb. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000628096
Saved in:
5
Ertragsmanagement und Rationalisierung in Kreditinstituten : Beiträge zum Münsteraner Top-Management-Seminar
Rolfes, Bernd
(
ed.
);
Backhaus, Klaus
(
contributor
)
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000609753
Saved in:
6
Strategische Allianzen
Backhaus, Klaus
(
contributor
);
Piltz, Klaus
(
contributor
)
-
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000092800
Saved in:
7
Industriegütermarketing
Backhaus, Klaus
;
Voeth, Markus
-
2007
-
8., vollst. neu bearb. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003329921
Saved in:
8
The impact of team characteristics on the course and outcome of intergroup price negotiations
Backhaus, Klaus
;
Doorn, Jenny van
;
Wilken, Robert
- In:
Journal of business-to-business marketing
15
(
2008
)
4
,
pp. 365-396
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003804722
Saved in:
9
Predicting purchase decisions with different conjoint analysis methods : a Monte Carlo simulation
Backhaus, Klaus
;
Hillig, Thomas
;
Wilken, Robert
- In:
International journal of market research : JMRS ; the …
49
(
2007
)
3
,
pp. 341-364
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003467514
Saved in:
10
Platform adoption in network markets : selecting beneficial partners to achieve market dominance
Wiegand, Nico
;
Witt, Sascha
;
Steiner, Michael
; …
- In:
International journal of innovation management
19
(
2015
)
2
,
pp. 1-37
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011309417
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