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The practice of marketing has significantly changed among companies operating in Hungary since the economic transition … with new emphasis, marketing activities and expectations have been emerged. This paper analyzes the role and significance … of marketing in corporate practices; undercover the most important activities of marketing managers in current business …
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explorativen Ansatz, um Chancen und Herausforderungen im Zusammenhang mit KI im Marketing zu identifizieren. Basierend auf diesen … gemeinsam darauf ab, diese Forschungslücke zu schließen und weitere Forschung in der Schnittstelle von Technologie, Marketing …Although an increasing number of companies are already using or planning to implement AI for various marketing …
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This paper focuses on marketing expenditures and their relation with R&D investments and innovative sales. A higher … in a macro sense, an increase of GDP. This paper raises the issue that good innovation need a strong marketing effort in … evidence that marketing expenditures explain a lot of the success of the innovation 0.5 to 0.7% (measured in terms of the …
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and medium-sized companies of plans for a quasi-experimental testing tool (Marketing self-diagnostic tool ) constructed … for the diagnosis and self-diagnosis of individual attitudes, knowledge, skills and needs in the field marketing … innovation and marketing innovation MSME entrepreneurs. The study was carried out using a triangulation approach to the methods …
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. Diese Tatsache veranlasst auch das Marketing, sich mit den Wirkungen von Farben auseinanderzusetzen, um diese gezielt … anwenden zu können. Der richtige Einsatz von Farben im Marketing kann die (Werbe-)Botschaft und die gewünschte Wirkung einer … Farben im Marketing sind somit ent-scheidend für die Wahrnehmung der Konsumenten sowie für den Erfolg des Marketings eines …
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relevant marketing approaches, and the main consumer segments have been identified. This paper contains empirical research … findings on functional food consumption in Hungary. As a marketing manager or academic, you shall find valuable pieces of …
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Zunehmende Diskontinuitäten und fortschreitende Marktsättigung sowie das Auftreten neuer Wettbewerber stellen den Bankbereich vor die Notwendigkeit, sein Geschäft strategisch auszurichten. Die vorliegende Arbeit hat sich zum Ziel gesetzt, ein Konzept zur strategischen Marketingplanung in...
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Seit geraumer Zeit gewinnt die Frage nach einem zielgruppenspezifischen Marketing von Fremdenverkehrsregionen an …
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