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Diese Doktorarbeit beschreibt Businessmodelle und interne Schlüsselerfolgsfaktoren für Vertriebsunternehmungen, welche auf die Verarbeitungsmärkte der Basis der Wirtschaftspyramide (Base of Pyramid Converter Markets - BOP-CMs) für industrielle, chemische Güter abzielen. Die Studie wurde...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003760409
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009754084
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010359686
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Innovative new products and a strong brand are essential assets to sustain and expand a company's competitive position in the marketplace. Separate research in the innovation and marketing field has found that marketing instruments, such as price promotions, can influence both new product...
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This study set out to uncover brand positioning configurations by presenting state-ofthe- art brand management literature and applying a novel, mixed-methods approach to examine the under-researched wine industry transformation towards open innovation in branding. German winery brands were...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012601505
Ziel dieser Arbeit ist die Ermittlung von Faktoren, im Sinne von Produkteigenschaften, die einen Einfluss auf den Verkauf von Fachbüchern im Allgemeinen und Marketing-Fachbüchern im Speziellen ausüben. Auf Grundlage einer umfassenden Literaturrecherche zu verkaufsbeeinflussenden Faktoren bei...
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While team-based selling is highly prominent in practice, research on the drivers of its effectiveness is sparse. Drawing from the literature on climate consensus, we propose that in addition to leadership and team factors, team consensus plays a critical role in boosting sales team...
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