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The aim of this chapter is to propose the design of an anthropomorphic Virtual Shopping Assistant (VSA), endowed with an advanced system, to be used in the context of an innovative technologically based in-store service. The VSA is able to provide information based on a knowledge management...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014181007
The order of present day business being global, a constant adaptation and reinvention of marketing strategies is imperative so as to face the challenge of satisfying the local customers in the global markets. In the Retail sector, India is currently witnessing tremendous growth; but there has...
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Dieses Whitepaper befasst sich mit den Auswirkungen der Corona-Krise auf den Einzel- bzw. Detailhandel. Die lang andauernde Corona-Pandemie sowie deren grosse Tragweite für die Wirtschaft lassen die Auswirkungen nur allmählich abschätzen. Etwas mehr als ein Jahr nach dem ersten Lockdown im...
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We apply Agent-Based Modeling and Simulation (ABMS) to investigate a set of problems in a retail context. Specifically, we are working to understand the relationship between human resource management practices and retail productivity. Despite the fact we are working within a relatively novel and...
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The shrinkage or fraud in retail is a key issue that is becoming a cause of concern for Indian retailers.Various categories of fraud constitute a major component of the shrinkage. Among the factors responsible for shrinkage losses, employees and vendors are critical factors that need to be...
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Die Bedeutung der Kundenkenntnis für den Markterfolg der Anbieter ist unbestritten. Dennoch wissen wir wenig darüber, wie gut die Anbieter ihre Kunden kennen. Dies gilt auch für den Handel. Deshalb befasst sich die hier vorgelegte Publikation mit der Ausprägung der Kundenkenntnis im Handel,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011666351
Die Bedeutung der Kundenkenntnis für den Markterfolg der Anbieter ist unbestritten. Dennoch wissen wir wenig darüber, wie gut die Anbieter ihre Kunden kennen. Dies gilt auch für den Handel. Deshalb befasst sich die hier vorgelegte Publikation mit der Ausprägung der Kundenkenntnis im Handel,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003821740
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