Showing 1 - 10 of 6,334
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011866871
In diesem Buch untersucht Urs Kind Geschäftsmodelle für die Produktion von Branded Entertainment Inhalten auf YouTube in Deutschland sowie die Faktoren, welche zu einer optimalen Akzeptanz durch die Nutzer führen. Im Bereich Medienökonomie wird ein vertikal intermediäres Mediennetzwerk zur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401483
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011581846
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011809669
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011429169
"This book focuses on the radically evolving field of advertising within the new media environment by covering new strategies, structural transformation of media, and changing advertising ethics"--Provided by publisher.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010532153
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011529157
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011532981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011518852
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167380