Showing 1 - 10 of 31,087
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012132257
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012153199
Das Kaufverhalten von Kunden wird von einer Vielzahl von Faktoren beeinflusst. In der Markt- und Sozialforschung sowie …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015590
Chapter1-Problem Setting -- Chapter 2 Theory and Design of Conjoint Studies (Ratings Based Methods) -- Chapter 3 Analysis and Utilization of Conjoint Data (Ratings Based Methods) -- Chapter 4 Choice Based Conjoint Studies: Design and Analysis -- Chapter 5 Methods for a Large Number of Attributes...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017526
Die Analyse und Prognose des Kaufverhaltens von Konsumenten beschäftigt nicht nur die theoretische Marketingforschung, auch für den Praktiker stellt das Wissen über das Zustandekommen von Präferenzen eine zentrale Entscheidungsgrundlage für den Einsatz des Marketinginstrumentariums dar....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013510188
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515166
It is a pleasure to review this book … For those already familiar with the subject, the text is well worth adding to their book collection …-Carl M. O'Brien, International Statistical Review, 2012this book is both educational and interesting to read and is suitable for anyone interested in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012684389
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001766112
Im Mittelpunkt marketingwissenschaftlicher Anstrengungen steht die Erforschung des Konsumentenverhaltens. Da Präferenzen als eine entscheidende Determinante im Rahmen der Kaufentscheidung angesehen werden, kommt ihrer Messung eine zentrale Bedeutung zu. Im vorliegenden Beitrag werden vor diesem...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002622162
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011862814