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Der Konferenzband „Kundenbindung durch kosteneffiziente Service Excellence“ widmet sich dem Spannungsfeld zwischen …
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This is a comprehensive, practical and theoretical guide to the latest thinking in the foundations of services. The authors present contributions from the world's leading experts on services marketing and management
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013207907
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Dieses Fachbuch widmet sich insbesondere dem in Wirtschaft und Wissenschaft derzeit äußerst populären Ansatz des Service Design und stellt dessen Einsatzmöglichkeiten zur Gestaltung von innovativen Services und exzellenten Kundenerlebnissen („Customer Experiences“) dar. Anhand von...
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This illuminating Handbook presents the state-of-the-art in the scientific field of experience economy studies. It offers a rich and varied collection of contributions that discuss different issues of crucial importance for our understanding of the experience economy. Each chapter reflects...
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"This book brings together marketing approaches and the application of current technology, such as social networking arenas, to show how this interaction creates a successful competitive advantage"--Provided by publisher.
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In his research, Sören Köcher provides valuable insights on the paradoxical effects of the magnitude of a loyalty program medium-i.e. the sheer number of points, miles, or stamps credited for every purchase and required for reward redemption-on the central consumer decisions in loyalty program...
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Im Konsum­güter­bereich sind emotionale Werte wie Marke-Kunde-Beziehungen ein erfolgreiches Instrument zur nach­haltigen Differen­zierung vom Wettbewerb. Da organisationale Entscheider in der Regel über ein tief verankertes rationales Selbstbild ver­fügen, stellt sich die Frage, ob dies...
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Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase...
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es sich heute nicht mehr leisten, auf Kundenbindung zu verzichten. Sie müssen sich damit auseinandersetzen, welches …
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