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Book / Working Paper
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Aufsatz in Zeitschrift
36
Lehrbuch
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Hochschulschrift
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Textbook
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Thesis
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Aufsatz im Buch
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Aufsatzsammlung
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Handbuch
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Language
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German
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Homburg, Christian
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Homburg, Carsten
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Hildesheim, Andreas
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1
Kemsa, Dominik
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Kiedaisch, Ingo
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Krohmer, Harley
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Kuester, Sabine
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Lorenz, Tanja
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Loy, Thomas
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Muehlhaeuser, Stephan
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Nasev, Julia
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
7
Springer Gabler <Firma>
1
Springer International Publishing
1
Universität Mannheim
1
Published in...
All
Die Betriebswirtschaft : DBW
7
Research
6
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
5
Marketing : ZFP ; journal of research and management
5
Journal of marketing
4
Journal of the Academy of Marketing Science
4
Lehrbuch
4
SpringerLink / Bücher
4
Quantitatives Controlling
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
3
Springer eBook Collection
3
Review of quantitative finance and accounting
2
BestMasters
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British journal of management : BJM
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Commodity Marketing : Strategies, Concepts, and Cases
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Entrepreneurship theory and practice : ET&P
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Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
1
Journal of marketing research
1
Journal of personal selling & sales management
1
Management for Professionals
1
Springer eBook Collection / Business and Management
1
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
1
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
1
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Die Qualität internationaler Geschäftsbeziehungen : theoretische Überlegungen und empirische Befunde
Homburg, Christian
;
Kiedaisch, Ingo
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
59
(
1999
)
1
,
pp. 22-43
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001352990
Saved in:
2
Der Zusammenhang zwischen Kundenzufriedenheit und Kundenbildung
Homburg, Christian
;
Giering, Annette
;
Hentschel, Frederike
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
59
(
1999
)
2
,
pp. 174-195
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001373740
Saved in:
3
In the eye of the beholder? : the effect of product appearance on shareholder value
Bornemann, Torsten
;
Schöler, Lisa
;
Homburg, Christian
- In:
The journal of product innovation management : an …
32
(
2015
)
5
,
pp. 704-715
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011441452
Saved in:
4
Marketingmanagement : Strategie - Instrumente - Umsetzung - Unternehmensführung
Homburg, Christian
-
2017
-
6., überarbeitete und erweiterte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011484839
Saved in:
5
Grundlagen des Marketingmanagements : Einführung in Strategie, Instrumente, Umsetzung und Unternehmensführung
Homburg, Christian
-
2017
-
5., überarbeitete und aktualisierte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011484840
Saved in:
6
New product design : concept, measurement, and consequences
Homburg, Christian
;
Schwemmle, Martin
;
Kuehnl, Christina
- In:
Journal of marketing
79
(
2015
)
3
,
pp. 41-56
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011485860
Saved in:
7
Motivating sales reps for innovation selling in different cultures
Hohenberg, Sebastian
;
Homburg, Christian
- In:
Journal of marketing
80
(
2016
)
2
,
pp. 101-120
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011458675
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8
Determinants of analysts' revenue forecast accuracy
Lorenz, Tanja
;
Homburg, Carsten
- In:
Review of quantitative finance and accounting
51
(
2018
)
2
,
pp. 389-431
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012037118
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9
The impact of cost allocation errors on price and product-mix decisions
Homburg, Carsten
;
Nasev, Julia
;
Plank, Philipp
- In:
Review of quantitative finance and accounting
51
(
2018
)
2
,
pp. 497-527
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012037129
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10
Effective customer journey design : consumers' conception, measurement, and consequences
Kühnl, Christina
;
Jozic, Danijel
;
Homburg, Christian
- In:
Journal of the Academy of Marketing Science
47
(
2019
)
3
,
pp. 551-568
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012107233
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