Showing 1 - 10 of 106,371
implements the CRM tools. This book includes many case studies exemplifying how CRM is realized in the practical business world …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013518450
„Innovationen im Kundendialog“ ist ein Plädoyer für ein reales Marketing, welches sich auf reales Kundenverhalten stützt. Viele Marketingkonzepte sind fein ausgedacht, aber sie zielen am Markt und Kunden vorbei. Mit Kunden im echten Dialog zu sein ist ein Anspruch und ein Erfolgsprinzip....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425146
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013163675
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012545031
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011699233
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012111773
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012172056
Data is transforming how and where we market to our customers. Using a series of case studies from pioneers, this book will describe how each marketing function is undergoing fundamental changes, and provides practical guidance about how companies can learn the tools and techniques to take...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013523119
"This book features the latest prevailing technological functions and procedures necessary to promote new developments in promotional tools and methods, bringing together extensive discussions on the role of digital tools in customer relationship management, social media, and market...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011728249
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012798172