Showing 1 - 10 of 29
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012209262
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012224676
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013398150
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002043757
Zur Bedeutung der Marktforschung im Mittelstand -- Strategische Vorabentscheidungen -- Von der Forschungsfrage zum Marktforschungsprojekt -- Von der Grundgesamtheit zur Stichprobe -- Wahl und Gestaltung des Fragebogens -- Wahl und Gestaltung der Gruppendiskussion -- Von der Auswertung zur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012519895
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011962070
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014336585
Purpose – The purpose of this paper is to identify factors influencing customers' willingness to purchase new store brands. Design/methodology/approach – The paper develops a 3×3 design to investigate the impact of price and quality positioning on the willingness to purchase new store...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014895955
Der Markt für Zeitungen und Zeitschriften hat sich vom Verkäufer- zum Käufermarkt gewandelt und ist durch Phänomene einer reifen Marktphase gekennzeichnet, die ein Umdenken in der Anwendung vertriebspolitischer Instrumentarien erfordern. Es stellt sich die Frage, welches Sortiment das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013510518
If consumers do not have access to all relevant information for the purchase decision process and/or if it is necessary to reduce a massive amount of information, consumers base their often simplified buying decision on key data. The paper shows the cognitive and affective importance of regional...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011140119