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researchers and practitioners interested in human choices.' (Michel Bierlaire, EPFL Lausanne, Switzerland). -- 'Decision … studying decision-making from very different perspectives. Theoretical advances in the different fields have complementary … theoretical perspectives on decision-making, setting the foundations for exciting new multi-disciplinary approaches.' (Scott Brown …
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Building on 78 face-to-face interviews with managers from the marketing-sales-finance triangle (MSF-triangle), Dirk … Weissbrich identifies and describes eight key interaction fields and decision areas. Dr. Dirk Weissbrich finished his doctoral … degree under the supervision of Harley Krohmer, Chair of the Marketing Department, University of Bern, Switzerland. He now …
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-- Strategisches Marketing-Controlling: Delphi-Analyse, Future Studies, Frühaufklärung, Analysetechniken -- Operatives Marketing … Überblick über die erfolgsrelevanten Aspekte des strategischen und operativen Marketing-Controllings. Ebenso erhalten … des Marketing-Controllings sowie die zahlreichen neuen Möglichkeiten etwa im Bereich des Online-Marketing und des E …
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Überblick über die behandelten Problembereiche -- Die historische Entwicklung der ‚Marketing-Lehre‘ -- Der ‚moderne …‘, prozessorientierte Ansatz des Marketing -- Konzeptionelle Grundlagen der Marketingplanung -- Klassische Prognosemodelle in der … Marketingplanung -- Die Planung der Marketinginstrumente -- Sektorales Marketing. …
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This volume introduces and examines the key issues, methods models and debates that define the field of marketing today …
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Trust in Market Relationships illustrates that the importance of trust in a commercial arena has intensified as markets have become more complex. As business relationships become ever critical for a firm's economic results in highly competitive markets, and trust represents the basic platform...
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Aufsätzen zum Thema der Anwendung von Marketing und marktorientierten Managementansätzen im Public und Nonprofit Management. In … Aufsätzen zum Thema der Anwendung von Marketing und marktorientierten Managementansätzen im Public und Nonprofit Management. In …
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