Showing 1 - 10 of 29,311
Dieses Buch führt in die Ziele, Strategien und Maßnahmen des Nachhaltigkeitsmarketings ein. Dabei werden ökonomische, ökologische und soziale Perspektiven berücksichtigt. Die Absicht ist, vor allem die Prinzipien und Merkmale des Nachhaltigkeitsmarketings stärker als Standard für alle...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014281668
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014633155
Affecting the Adoption of Financial Technology at Universities -- Affecting the Adoption of Financial Technology at Universities -- Factors to the Adoption of GSMTelephony in Rural Areas in West Africa -- Disruptive Fintech for Inclusive Finance in Africa: Role and Contribution of Mobile Money. .
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014248153
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014314243
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012199786
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012534217
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014559039
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013502414
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013426241
, the online environment, innovation, digitization, sustainability, spirituality and responsibility. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014333820