Showing 1 - 10 of 83
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011569626
Customer Contact Management (CCM) ist die evolutionäre Weiterentwicklung des klassischen Kundenbeziehungsmanagements mit dem Hauptaugenmerk Business-to-Consumer im Handel sowie im Dienstleistungssektor. Das Lehrbuch vermittelt die Grundlagen des CCM, den konzeptualisierten Kundenlebenszyklus...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550748
Religionen durchdringen alle Lebensbereiche, auch den Konsum. Die religionsvergleichende Konsumentenforschung zeigt, wie Konfession und Religiosität von Verbrauchern deren Konsumverhalten systematisch beeinflusst. So ist Buddhisten der Ruf einer Einkaufsstätte noch wichtiger als deren...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550676
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012545535
This entirely revised and updated third edition of Market Entry Strategies continues to combine the profound explanation of internationalization theories and concepts with real-life firm cases. Reviewing the readers’ valuable feedback from successful previous editions this version targets to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550480
The objective of this textbook is to present the basic strategic and configurational complexes of marketing management in the hotel industry, and in this edition gastronomy as well, based on an integrative and holistic understanding of marketing and taking into account the current challenges in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550607
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011991055
gesellschaftlichen Herausforderungen und sichert den Unternehmenserfolg langfristig.(Verlagstext) …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010215426
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011500459