Showing 1 - 10 of 28
Ausgangssituation der Markenbildung im deregulierten Strommarkt Verhaltensanalyse zur Gewinnung von Anhaltspunkten für die Markenbildung Empirische Analyse des Konsumentenverhaltens im Strommarkt Implikationen für die Markenbildung
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002476943
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003735324
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003759589
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012696653
Introduction -- Theoretical Background -- Research Design and Methodology -- Case Descriptions of the studied Communities of Practice -- CoPs as Enabler of Organizational Knowledge Creation -- CoPs as Loci of Collective Lead Userness -- CoPs as an Enhancement of Organizations’ Innovative...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814800
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011418298
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002424758
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003661509