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~institution:"Marketing zwischen Theorie und Praxis e.V. / Alumni"
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Type of publication
All
Book / Working Paper
3
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatzsammlung
1
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
German
3
Author
All
Hauser, Ulrich
2
Linxweiler, Richard
1
Institution
All
Marketing zwischen Theorie und Praxis e.V. / Alumni
Springer Fachmedien Wiesbaden
121
National Bureau of Economic Research
27
Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens
26
Verlag Dr. Kovač
18
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
13
Information Resources Management Association
12
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
9
NetLibrary, Inc
7
Springer Gabler <Firma>
7
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
7
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
6
Edward Elgar Publishing
6
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), ERIM is the joint research institute of the Rotterdam School of Management, Erasmus University and the Erasmus School of Economics (ESE) at Erasmus University Rotterdam.
6
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), Erasmus Universiteit Rotterdam
6
HAL
6
Campus Verlag
5
Fachhochschule Reutlingen / European School of Business
5
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
5
IGI Global
5
Springer International Publishing
5
Österreichische Werbewissenschaftliche Gesellschaft
5
American Marketing Association
4
Chambre de commerce et d'industrie de Paris
4
De Gruyter Oldenbourg
4
Deutsche Werbewissenschaftliche Gesellschaft
4
Helmut-Schmidt-Universität
4
Redline Verlag
4
Trendbüro <Hamburg>
4
Verlag Franz Vahlen
4
Centre de Recherche en Économie et Management (CREM)
3
Department of Economics and Business, Universitat Pompeu Fabra
3
Département Sciences Sociales, Agriculture et Alimentation, Espace et Environnement (SAE2), Institut National de la Recherche Agronomique (INRA)
3
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
3
Faculty of Economics, University of Cambridge
3
Groupe d'Analyse et de Théorie Économique Lyon St-Étienne (GATE Lyon St-Étienne), Faculté de Sciences Économiques et de Gestion
3
Institut für Handelsmanagement <Münster (Westf)>
3
International Chamber of Commerce
3
Springer-Verlag GmbH
3
UVK Verlagsgesellschaft mbH
3
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Published in...
All
MTP-Alumni-Edition
1
Source
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ECONIS (ZBW)
2
USB Cologne (EcoSocSci)
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3
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3
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1
Marken-Design : Marken entwickeln, Markenstrategien erfolgreich umsetzen
Linxweiler, Richard
-
2004
-
2., erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001768656
Saved in:
2
Erfolgreiches Markenmanagement : vom Wert einer Marke, ihrer Stärkung und Erhaltung
Hauser, Ulrich
(
contributor
)
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004306021
Saved in:
3
Erfolgreiches Markenmanagement : vom Wert einer Marke, ihrer Stärkung und Erhaltung
Hauser, Ulrich
(
contributor
)
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000617778
Saved in:
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