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Markenpolitik
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Deutschland
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Germany
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Brand image
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Consumer goods marketing
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Familienbetrieb
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Familienunternehmen
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Family business
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Fernsehsender
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Konsumentenverhalten
2
Konsumgütermarketing
2
Markenimage
2
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Social Web
2
Social web
2
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Automotive industry
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Business-to-business marketing
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Corporate social responsibility
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Customer retention
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Due Diligence
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Einzelhandel
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Empirical method
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Empirische Methode
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All
Undetermined
15
Type of publication
All
Book / Working Paper
17
Type of publication (narrower categories)
All
Mehrbändiges Werk
Thesis
Hochschulschrift
30
Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
16
Aufsatzsammlung
12
Konferenzschrift
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Lehrbuch
6
Textbook
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Case study
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Fallstudie
4
Conference proceedings
2
Handbook
2
Handbuch
2
Bibliografie
1
Festschrift
1
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Language
All
German
11
English
6
Author
All
Burmann, Christoph
8
Kirchgeorg, Manfred
2
Berz, Jennifer
1
Dierks, Alexander
1
Düerkop, Henrike
1
Fantapié Altobelli, Claudia
1
Fröhling, Renée
1
Germelmann, Class Christian
1
Gärisch, André
1
Hack, Andreas
1
Hanisch, Stephan
1
Hirmer, Annette-Louise
1
Horstmann, Florian
1
Jentschke, Mirjam
1
Kleine-Kalmer, Barbara
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Kohtes, Robert
1
Kramer, Robert
1
Langner, Tobias
1
Maier, Florian
1
Rippe, Kai
1
Rosina, Margarete
1
Swoboda, Bernhard
1
Tham, Thorsten
1
Weindel, Julia Katharina
1
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
Helmut-Schmidt-Universität
3
Verlag Dr. Kovač
2
Bauhaus-Universität Weimar
1
Bauhaus-Universitätsverlag Weimar
1
Berlin Partner GmbH
1
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
Partner für Berlin, Gesellschaft für Hauptstadt-Marketing
1
RWTH Aachen
1
Shaker Verlag
1
Universität Kassel / Fachbereich Wirtschaftswissenschaften
1
Universität St. Gallen
1
Wissenschaftsförderung der Sparkassen-Finanzgruppe e.V.
1
Zeppelin Universität
1
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Research
15
Innovatives Markenmanagement
9
Familienunternehmen und KMU
1
Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
1
Handel und Internationales Marketing / Retailing and International Marketing
1
Marktorientiertes Management
1
Marktorientiertes Management / Research
1
Medienmanagement und E-Business
1
Schriftenreihe der HHL Leipzig Graduate School of Management
1
Springer Gabler Research
1
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Retail brand equity and loyalty : analysis in the context of sector-specific antecedents, perceived value, and multichannel retailing
Weindel, Julia Katharina
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011505956
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2
Managing TV brands with social media : an empirical analysis of television series brands
Berz, Jennifer
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011477741
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3
Markenliebe : Konzeption und empirische Untersuchung eines ganzheitlichen kausalanalytischen Modells
Fröhling, Renée
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011662317
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4
Market Driven und Market Driving aus Mitarbeiter- und Konsumentensicht
Düerkop, Henrike
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011309236
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5
Das TV-Format als Media Brand : Entwurf eines Modells zur Medienmarkenbildung in der Fernsehwirtschaft
Gärisch, André
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011740036
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6
Intramarkenimagekonfusion : eine empirische Untersuchung am Beispiel der Automobilindustrie
Kohtes, Robert
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011740051
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7
Familienunternehmen als Kategorienmarke : eine stakeholderspezifische Analyse der
Markenwahrnehmung
von Familienunternehmen
Hirmer, Annette-Louise
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011312783
Saved in:
8
Multisensory impact of sport events : a comparative effect analysis based on soccer games
Tham, Thorsten
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011381933
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9
Strategische Marken-Due-Diligence : konzeptionelles Modell zur Messung des identitätsbasierten Markenfit bei M&As
Rippe, Kai
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012878786
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10
The power of communicating the family firm status : the positive effect of family firms as a brand on consumer buying behavior and consumer happiness
Rosina, Margarete
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011719048
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