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Revenue-Management
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Passenger rail transport
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Undetermined
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Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Hochschulschrift
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Graue Literatur
5
Non-commercial literature
5
Aufsatzsammlung
3
Thesis
1
Language
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English
5
German
3
Author
All
Homburg, Christian
2
Adam, Klaus
1
Garnadt, Niklas
1
Helmig, Bernd
1
Hohberger, Simon
1
Khromenkova, Daria
1
Lauer, Karin
1
Morguet, Theresa Roswitha
1
Ott, Evelyn
1
Peitz, Martin
1
Rottler, Maren
1
Schmitt, Daniela
1
Schön, Cornelia
1
Stahl, Florian
1
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Institution
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Universität Mannheim
National Bureau of Economic Research
293
Springer Fachmedien Wiesbaden
92
Institute of European Studies, UC Berkeley
57
Mathematica Policy Research
51
American Enterprise Institute
44
OECD
38
European University Institute / Department of Economics
16
Princeton University Press
16
C.E.P.R. Discussion Papers
14
Edward Elgar Publishing
13
Federal Reserve Bank of Chicago
13
Federal Reserve Bank of New York
13
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
13
Federal Reserve Board (Board of Governors of the Federal Reserve System)
12
International Energy Agency
12
International Labour Organization (ILO), United Nations
12
Verlag Dr. Kovač
12
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
11
Nomos Verlagsgesellschaft
11
eSocialSciences
11
EconWPA
10
De Gruyter Oldenbourg
9
Wiley-VCH
9
Universitat Pompeu Fabra / Departament d'Economia i Empresa
8
Center for Studies in Higher Education, UC Berkeley
7
Gesellschaft Fördertechnik, Materialfluss und Logistik
7
Organisation for Economic Co-operation and Development
7
Shaker Verlag
7
USA / General Accounting Office
7
Basel Committee on Banking Supervision
6
Columbia University / Department of Economics
6
Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
6
Eric Cuvillier <Firma>
6
Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb
6
Nationalekonomiska Institutionen <Lund>
6
ifo Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München e.V.
6
Ekonomiska forskningsinstitutet <Stockholm>
5
Europäische Kommission
5
First Secretary of State
5
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All
Research
1
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Strategische Anreize für Vertriebsteams : eine empirische Untersuchung zu Leistungssteigerung und Mitarbeiterinteraktion mit Netzwerkanalyse
Morguet, Theresa Roswitha
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012503448
Saved in:
2
Essays in microeconomic theory
Khromenkova, Daria
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012123123
Saved in:
3
Dynamic pricing under customer choice behavior for revenue management in passenger railway networks
Hohberger, Simon
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012199450
Saved in:
4
Strategische Preisgestaltung in Offline- und Online-Vertriebskanälen : Determinanten und Auswirkungen auf das Verhalten von Konsumenten
Lauer, Karin
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011866590
Saved in:
5
Preisverhandlungen auf Business-to-Business-Märkten : eine empirische Untersuchung zum Einfluss von Zielvorgaben und Täuschung
Ott, Evelyn
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010391847
Saved in:
6
On remote and on-site participative funding mechanisms: using the example of reward-based crowdfunding and pay-what-your-want
Rottler, Maren
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012694764
Saved in:
7
Essays on entrepreneurship and pricing
Garnadt, Niklas
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012285229
Saved in:
8
Essays on the marketing of digital information goods
Schmitt, Daniela
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012166256
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