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Sammlung
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Homburg, Christian
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Kraus, Florian
2
Bohrer, Laura
1
Gecer, Gökhan
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Gärth, Maximilian
1
Heinzl, Armin
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Helmig, Bernd
1
Isaak, Andrew
1
Morguet, Theresa Roswitha
1
Neben, Tillmann
1
Rottler, Maren
1
Wielgos, Dominik
1
Woywode, Michael J.
1
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Universität Mannheim
Springer Fachmedien Wiesbaden
136
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
76
HAL
43
National Bureau of Economic Research
30
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
28
IGI Global
23
C.E.P.R. Discussion Papers
15
Institute for the Study of Labor (IZA)
15
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
14
Information Resources Management Association
14
EconWPA
13
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
13
OECD
13
Springer Gabler <Firma>
13
World Bank Group
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eSocialSciences
12
Tilburg University, Center for Economic Research
11
Département de Sciences Économiques, Université de Montréal
10
Wiley-VCH
10
American Marketing Association
9
Center for Operations Research and Econometrics (CORE), École des Sciences Économiques de Louvain
9
Deutscher Dialogmarketing Verband
9
UVK Verlagsgesellschaft mbH
9
De Gruyter Oldenbourg
8
World Institute for Development Economic Research (UNU/WIDER), United Nations University
8
Edward Elgar Publishing
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Fachbereich Wirtschaftswissenschaften, Hochschule für Wirtschaft und Recht
7
Gesellschaft Fördertechnik, Materialfluss und Logistik
7
Institut für Makroökonomie und Konjunkturforschung (IMK), Hans Böckler Stiftung
7
Laboratoire d'Économie de Dijon (LEDI), Université de Bourgogne
7
Nomos Verlagsgesellschaft
7
CESifo
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Cowles Foundation for Research in Economics, Yale University
6
Facultad de Ciencias Económicas, Universidad Nacional de La Plata
6
Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb
6
Industrial Relations Section, Department of Economics
6
Institute of Social Studies (ISS)
6
MITP Verlags-GmbH & Co. KG
6
Organisation for Economic Co-operation and Development
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1
Strategische Anreize für Vertriebsteams : eine empirische Untersuchung zu Leistungssteigerung und Mitarbeiterinteraktion mit Netzwerkanalyse
Morguet, Theresa Roswitha
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012503448
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2
Word-of-Mouth-Marketing : eine Analyse traditioneller und neuer Marketinginstrumente zur gezielten Beeinflussung der Word-of-Mouth-Kommunikation
Bohrer, Laura
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010253677
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3
Essays on digital marketing strategies : an analytical investigation
Gecer, Gökhan
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012799160
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4
The persuasive impact of online word of mouth characteristics
Gärth, Maximilian
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012518944
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5
On remote and on-site participative funding mechanisms: using the example of reward-based crowdfunding and pay-what-your-want
Rottler, Maren
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012694764
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6
Digitale Transformation und Unternehmenserfolg : eine branchenübergreifende empirische Untersuchung zu Konzeption, Messung und Wirkung organisationaler Kompetenzen
Wielgos, Dominik
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012486161
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7
Defensive information avoidance : three essays on the motivated avoidance of decision-relevant information in computer-mediated work
Neben, Tillmann
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011645064
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8
Essays on trust and online peer-to-peer markets
Isaak, Andrew
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012157319
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