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Springer Fachmedien Wiesbaden
253
OECD
128
IGI Global
75
Verlag Dr. Kovač
52
American Marketing Association
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Edward Elgar Publishing
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40
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World Bank
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International Energy Agency
31
Nomos Verlagsgesellschaft
31
Europäische Kommission / Statistisches Amt
29
Information Resources Management Association
29
International Monetary Fund
29
Europäische Kommission
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International Monetary Fund (IMF)
28
UNCTAD
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European Association of Agricultural Economists - EAAE
27
Institut für Demoskopie Allensbach
26
Organisation for Economic Co-operation and Development
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Österreichisches Institut für Wirtschaftsforschung
24
Friedrich-Schiller-Universität Jena
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18
RWTH Aachen
18
Shaker Verlag
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Springer-Verlag GmbH
17
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Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
16
INSEAD
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16
World Bank Group
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Springer International Publishing
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Verlag Franz Vahlen
14
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
13
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Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
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Psychometric modeling as a tool to investigate heterogeneous response scale use
Henninger, Mirka
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012144978
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2
Essays on digital marketing strategies : an analytical investigation
Gecer, Gökhan
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012799160
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3
Lohnungleichheit und Kundenzufriedenheit : eine empirische Untersuchung der Auswirkungen von Lohnungleichheit auf Kundenbeziehungen und Geschäftserfolg
Bamberger, Boas
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012874753
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4
Essays on customer management and brand management
Gawrisch, Katharina
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012392552
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5
Inverting the global innovation-flow paradigm : a multi-method study of innovation in a global market context
Janda-Eble, Sergej
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011668865
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6
Customer experience management : eine empirische Analyse der Gestaltungsmöglichkeiten und Erfolgsauswirkungen
Jozic, Danijel
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011593733
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7
Product gender labeling : management decisions and consumer perceptions
Ludwig, Susanne
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2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011525413
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8
The launch of e-innovations : an analysis of go-to-market strategies and the consumer adoption decision-making process
Konya-Baumbach, Elisa
-
2016
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Multisensorisches Marketing : eine empirische Untersuchung zum Einfluss auditiver und haptischer Reize auf das
Konsumentenverhalten
Imschloß, Monika
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2014
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10
Dynamic pricing under customer choice behavior for revenue management in passenger railway networks
Hohberger, Simon
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2020
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