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~isPartOf:"Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing"
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Diversity management
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2
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Undetermined
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Type of publication
All
Article
24
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Book section
24
Language
All
English
17
German
7
Author
All
Gbadamosi, Ayantunji
2
Achiriga, Victor
1
Akers, Sherri
1
Braimah, Stephen Mahama
1
Bulley, Cynthia A.
1
Chukwuma-Nwuba, Eunice Oluwakemi
1
Dachs, Ofer Dekel
1
Devereux, Anne
1
Edelman, Michelle
1
Emmanuel-Stephen, Christiana
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Engelmann, Gerd
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Fletcher, Kathy-Ann
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Gogodo, Joyleen
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Günter, Bernd
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Hong, Yiwen
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Iwu, Chux Gervase
1
Jörg, Gerhard
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Kalu, Kalu Ibe
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Kasapi, Eleni
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Koku, P. Sergius
1
Liebl, Walter F.
1
Miller, Peter
1
Nkwazi, Jurina Wadalisa
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Ojo, Sanya
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Ojra, Jafar
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Olschewski, Jürgen
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Opute, Abdullah Promise
1
Paul, Ron
1
Purushottam, Neha
1
Rodriguez, Jacqueline
1
Rukuni, Tarisai Fritz
1
Sani, Kareem F.
1
Seamster, Joan
1
Shambare, Jane
1
Shambare, Richard
1
Strobel, Wolfgang
1
Willens, Howard
1
Yang, Hsiao-Pei
1
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All
After fifty : how the baby boom will redefine the mature market ; travel & leisure, fast food, apparel/retail, technology, health, financial services
Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
24
Zielgruppen im Konsumentenmarketing : Segmentierungsansätze - Trends - Umsetzung
20
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
17
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
16
Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen
15
Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future
13
Political marketing in the United States
13
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of Marketing]
12
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
12
Marketing and the common good : essays from Notre Dame on societal impact
12
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]
12
The Routledge companion to marketing and feminism
12
The SAGE handbook of marketing ethics
12
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
10
Marketing in the emerging markets of Islamic countries
10
Sustainable marketing, branding, and reputation management : strategies for a greener future
10
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
9
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
9
Shopper-Marketing : mit Shopper Insights zu effektiver Markenführung bis an den POS
9
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
9
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
8
Research at the marketing-entrepreneurship interface
8
Development of scientific marketing in the twentieth century : research for sales in the pharmaceutical industry
7
History of marketing thought ; Volume 3
7
Marketing als Schnittstellenwissenschaft und Transfertechnologie : Festschrift zum 60. Geburtstag von Hans Hörschgen
7
Marketing strategy organization and implementation
7
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte Einführung
7
Sustainable Marketing Management : Grundlagen und Cases
7
The connected customer : the changing nature of consumer and business markets
7
The marketing : accounting interface
7
Changing the course of marketing : alternative paradigms for widening marketing theory
6
Developing relationships, personalization, and data herald in marketing 5.0
6
E-marketing ; Vol. 2
6
Evolving and emerging issues in marketing strategy
6
Inside marketing : practices, ideologies, devices
6
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
6
Reconnecting marketing to markets
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1
Boomers on drugs :
marketing
healthcare products to the baby boom generation
Devereux, Anne
- In:
After fifty : how the baby boom will redefine the …
,
(pp. 77-92)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003671747
Saved in:
2
Baby boomers and technology : selling the "me" generation new toys
Edelman, Michelle
- In:
After fifty : how the baby boom will redefine the …
,
(pp. 108-136)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003671757
Saved in:
3
"You don't look fifty!" what boomer women want in apparel
Akers, Sherri
- In:
After fifty : how the baby boom will redefine the …
,
(pp. 137-148)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003671764
Saved in:
4
Connecting boomers with financial services
Seamster, Joan
- In:
After fifty : how the baby boom will redefine the …
,
(pp. 149-163)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003671844
Saved in:
5
The boomers - how do we sell them?
Willens, Howard
- In:
After fifty : how the baby boom will redefine the …
,
(pp. 164-177)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003671849
Saved in:
6
Baby boomers and the fast food industry
Paul, Ron
;
Rodriguez, Jacqueline
- In:
After fifty : how the baby boom will redefine the …
,
(pp. 93-107)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003672068
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7
Das
Marketing
-Controlling am Beispiel eines deutschen Automobilherstellers
Liebl, Walter F.
- In:
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : …
,
(pp. 243-270)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003390335
Saved in:
8
Marktforschung als notwendige Grundlage für ein fundiertes I+T-
Marketing
Miller, Peter
- In:
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : …
,
(pp. 273-286)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003390341
Saved in:
9
Erfolgreiche und nicht erfolgreiche Vertriebspolitik aus der Sicht des Kunden-Einkaufsleiters
Engelmann, Gerd
- In:
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : …
,
(pp. 305-322)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003390360
Saved in:
10
Kundenzufriedenheit steigern durch optimales Beschwerdemanagement
Günter, Bernd
- In:
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : …
,
(pp. 379-393)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003390395
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