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~isPartOf:"After fifty : how the baby boom will redefine the mature market ; travel & leisure, fast food, apparel/retail, technology, health, financial services"
~isPartOf:"Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing"
~subject:"Zielgruppe"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Zielgruppe
Marketing
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Elderly people
7
USA
7
United States
7
Ältere Menschen
7
Target group
6
Consumer behaviour
4
Konsumentenverhalten
4
Consumers
3
Diversity Management
3
Diversity management
3
Verbraucher
3
Anlageverhalten
1
Arzneimittel
1
Behaviour
1
Behavioural finance
1
Behinderte
1
Brand
1
Business ethics
1
Cultural identity
1
Damenbekleidung
1
Digitalisierung
1
Digitization
1
Disabled persons
1
Disease
1
Eating habit
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Economics department
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Electronics industry
1
Elektronikindustrie
1
Ernährungsverhalten
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Fast Food
1
Fast food
1
Financial services
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Finanzdienstleistung
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Frauen
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Gesundheit
1
Health
1
Information behaviour
1
Informationsverhalten
1
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Type of publication
All
Article
6
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Book section
6
Language
All
English
6
Author
All
Akers, Sherri
1
Devereux, Anne
1
Edelman, Michelle
1
Paul, Ron
1
Rodriguez, Jacqueline
1
Seamster, Joan
1
Willens, Howard
1
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less ...
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All
After fifty : how the baby boom will redefine the mature market ; travel & leisure, fast food, apparel/retail, technology, health, financial services
Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing
Zielgruppen im Konsumentenmarketing : Segmentierungsansätze - Trends - Umsetzung
19
After sixty : marketing to baby boomers reaching their big transition years
3
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
2
Aktuelle Perspektiven des Marketingmanagements : Reflektionen aus den Bereichen Holistic Branding, Media Management und Sustainability Marketing ; Festschrift für Prof. Dr. Manfred Kirchgeorg zum 50. Geburtstag
1
Concerned markets : economic ordering for multiple values
1
Cross-functional innovation management : perspectives from different disciplines ; to Klaus Brockhoff for his 65. birthday
1
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of Marketing]
1
Herausforderungen an das HR-Management : neue Aufgaben und Lösungsansätze in der Finanzindustrie
1
Hochschulmarketing
1
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
1
Luxury marketing : a challenge for theory and practice
1
Strategisches Management für Film- und Fernsehproduktionen : Herausforderungen, Optionen, Kompetenzen
1
Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis ; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag
1
Zielgruppen finden und überzeugen : [WiGIM Jahrestagung am 13.10.2005]
1
Zukunftsperspektiven des Marketing - Paradigmenwechsel und Neuakzentuierungen : Festschrift anlässlich der Emeritierung von Prof. Dr. Dr. h. c. Hans Hörschgen
1
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ECONIS (ZBW)
6
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1
Boomers on drugs :
marketing
healthcare products to the baby boom generation
Devereux, Anne
- In:
After fifty : how the baby boom will redefine the …
,
(pp. 77-92)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003671747
Saved in:
2
Baby boomers and technology : selling the "me" generation new toys
Edelman, Michelle
- In:
After fifty : how the baby boom will redefine the …
,
(pp. 108-136)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003671757
Saved in:
3
"You don't look fifty!" what boomer women want in apparel
Akers, Sherri
- In:
After fifty : how the baby boom will redefine the …
,
(pp. 137-148)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003671764
Saved in:
4
Connecting boomers with financial services
Seamster, Joan
- In:
After fifty : how the baby boom will redefine the …
,
(pp. 149-163)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003671844
Saved in:
5
The boomers - how do we sell them?
Willens, Howard
- In:
After fifty : how the baby boom will redefine the …
,
(pp. 164-177)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003671849
Saved in:
6
Baby boomers and the fast food industry
Paul, Ron
;
Rodriguez, Jacqueline
- In:
After fifty : how the baby boom will redefine the …
,
(pp. 93-107)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003672068
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