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~isPartOf:"Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim"
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10
Working Paper
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Systematic review
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Umfrage
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Übersichtsarbeit
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Language
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German
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Undetermined
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Author
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Raffée, Hans
5
Wiedmann, Klaus-Peter
4
Bauer, Hans H.
3
Fritz, Wolfgang
3
Förster, Friedrich
2
Jugel, Stefan
2
Krupp, Walter
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Deutsch, Wilhelm
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Dichtl, Erwin
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Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
Journal of business research : JBR
2,084
Journal of retailing and consumer services
1,965
International journal of consumer studies
793
NBER working paper series
781
International journal of hospitality management
732
Psychology & marketing
687
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
655
NBER Working Paper
611
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
592
The journal of brand management : an international journal
450
The journal of product & brand management
423
Journal of marketing research : JMR
407
SpringerLink / Bücher
404
Asia Pacific journal of marketing and logistics
397
Discussion paper series / IZA
390
European journal of marketing : EJM
383
Journal of fashion marketing and management
383
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
364
Journal of consumer psychology : JCP : the official journal of the Society for Consumer Psychology
346
Journal of travel and tourism marketing
332
Journal of international consumer marketing
330
Tourism management : research, policies, practice
325
Journal of marketing management : MM
323
Journal of retailing
323
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
317
Journal of marketing
317
International journal of retail & distribution management
309
Cogent business & management
308
Journal of marketing communications
303
Marketing letters : a journal of research in marketing
301
The international review of retail, distribution and consumer research
298
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
294
The journal of consumer marketing
294
Young consumers : insight and ideas for responsible marketers
291
Journal of consumer behaviour : an international research review
290
IZA Discussion Paper
276
Journal of the Academy of Marketing Science
275
Technological forecasting & social change : an international journal
274
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
269
Journal of business ethics : JOBE
267
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Determinanten der Kundenloyalität im Automobilsektor : eine empirische Studie im Neu- und Gebrauchtwagenmarkt
Bauer, Hans H.
-
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416584
Saved in:
2
Herausforderungen für die Markenartikelindustrie an der Schwelle zu einem neuen Jahrzehnt : Ergebnisse einer Delphi-Befragung
Dichtl, Erwin
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416571
Saved in:
3
Das Modell-System von RAO/THOMAS als Entscheidungshilfe für Sonderpreis-Aktions-Entscheidungen von Markenartikelherstellern
Deutsch, Wilhelm
-
1981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416041
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4
Neue Medien und
Konsumentenverhalten
: Forschungsergebnisse und offene Fragen
Raffée, Hans
;
Fritz, Wolfgang
;
Jugel, Stefan
-
1988
-
2., rev. Fassung
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000421612
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5
Informationsverhalten des Konsumenten und unternehmerisches Marketing
Fritz, Wolfgang
-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000706684
Saved in:
6
Gesellschaftsbezogene Werte, persönliche Lebenswerte, Lebens- und Konsumstile der Bundesbürger : Untersuchungsergebnisse der Studie Dialoge 2 und Skizze von Marketingkonsequenzen
Wiedmann, Klaus-Peter
;
Raffée, Hans
-
1986
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004756849
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7
Aktuelle Tendenzen im Verbraucherverhalten : zur Bedeutung der Lust auf Genus-Welle
Wiedmann, Klaus-Peter
-
1986
-
2., erw. Fass
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004757681
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8
Marketing und Lärmminderung - Ergebnisse einer Studie zum ökologieorientierten
Konsumentenverhalten
Raffée, Hans
;
Förster, Friedrich
;
Krupp, Walter
-
1988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004082015
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9
Neue Medien und
Konsumentenverhalten
: Forschungsergebnisse und offene Fragen
Raffée, Hans
;
Fritz, Wolfgang
;
Jugel, Stefan
-
1988
-
2., rev. Fassung
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004082016
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10
Bildkommunikation : Integration der Ergebnisse aus vier Jahrzehnten empirischer Forschung
Bauer, Hans H.
-
1998
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