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~isPartOf:"Bulletin of comparative labour relations"
~isPartOf:"Call-Center erfolgreich outsourcen : [die Arbeit mit Dienstleistern planen, umsetzen, steuern und evaluieren ; Praxishandbuch]"
~isPartOf:"Economic and industrial democracy : EID ; an international journal"
~subject:"Callcenter"
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Aufsatz im Buch
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Book section
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Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
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Language
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German
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English
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Author
All
Aparicio-Valverde, Mireia
1
Bono, Andrea del
1
Buchelt, Andreas
1
Cabras, Ignazio
1
D’Cruz, Premilla
1
Eichmüller, Peter
1
Gorjup, María Tatiana
1
Graf, Klaus
1
Grutzeck, Markus
1
Henry, Laura
1
Münch, Klaus-R.
1
Noronha, Ernesto
1
Otter, Casten von
1
Schleicher, Frank
1
Scholand, Dirk
1
Stockmann, Manfred
1
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Bulletin of comparative labour relations
Call-Center erfolgreich outsourcen : [die Arbeit mit Dienstleistern planen, umsetzen, steuern und evaluieren ; Praxishandbuch]
Economic and industrial democracy : EID ; an international journal
Manufacturing & service operations management : M & SOM
18
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
16
New technology, work and employment
15
European journal of operational research : EJOR
11
Labour & industry : a journal of the social and economic relations of work ; the journal of the Association of Industrial Relations Academics of Australia & New Zealand (AIRAANZ)
11
Production and operations management : an international journal of the Production and Operations Management Society
10
SpringerLink / Bücher
10
The international journal of human resource management
10
Work, employment & society : a journal of the British Sociological Association
10
Borders in service : enactments of nationhood in transnational call centres
9
Developments in the call centre industry : analysis, changes, and challenges
9
European journal of industrial relations
9
International employment relations review
9
OR spectrum : quantitative approaches in management
8
Operations research
8
The journal of industrial relations : the journal of the Industrial Relations Society of Australia
8
The journal of services marketing
8
The next available operator : managing human resources in Indian business process outsourcing industry
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Human relations
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ILR review : the journal of work and policy
7
Journal of vocational behavior
7
Academy of Management journal : AMJ
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Computers & operations research : and their applications to problems of world concern ; an international journal
5
Discussion paper series / IZA
5
Employee relations
5
Evaluation und Transfersicherung betrieblicher Trainings : Modelle, Methoden und Befunde
5
Industrial relations : a journal of economy & society
5
International journal of production economics
5
Journal of business research : JBR
5
Managing service quality : MSQ ; an international journal
5
NBER working paper series
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SA journal of human resource management : SAJHRM
5
The service industries journal
5
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
5
Industrial relations journal
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International journal of services and operations management
4
NBER Working Paper
4
Omega : the international journal of management science
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Call Center Leistungen : selbst erbringen oder oursourcen?
Grutzeck, Markus
- In:
Call-Center erfolgreich outsourcen : [die Arbeit mit …
,
(pp. 11-17)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003988290
Saved in:
2
Dienstleisterauswahl
Stockmann, Manfred
- In:
Call-Center erfolgreich outsourcen : [die Arbeit mit …
,
(pp. 18-30)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003988292
Saved in:
3
"Drum prüfe, wer sich ewig bindet..." : 10 Entscheidungskriterien für die erfolgreiche Dienstleister-Suche
Schleicher, Frank
- In:
Call-Center erfolgreich outsourcen : [die Arbeit mit …
,
(pp. 32-37)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003988295
Saved in:
4
Telefonie bis Fulfillment : was können Dienstleister leisten?
Münch, Klaus-R.
- In:
Call-Center erfolgreich outsourcen : [die Arbeit mit …
,
(pp. 38-43)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003988296
Saved in:
5
Dienstleistersteuerung : Prozessgestaltung zwischen Dienstleister und Auftraggeber
Scholand, Dirk
- In:
Call-Center erfolgreich outsourcen : [die Arbeit mit …
,
(pp. 44-48)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003988300
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6
Inhouse Outsourcing : der "goldene" Mittelweg für Inhouse Call Center
Buchelt, Andreas
- In:
Call-Center erfolgreich outsourcen : [die Arbeit mit …
,
(pp. 49-55)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003988301
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7
Call Center Dienstleistungen für Industrieunternehmen
Eichmüller, Peter
- In:
Call-Center erfolgreich outsourcen : [die Arbeit mit …
,
(pp. 56-60)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003988302
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8
Qualitätssicherung im Outsourcing : Qualität in Realtime messen, steuern und abbilden
Graf, Klaus
- In:
Call-Center erfolgreich outsourcen : [die Arbeit mit …
,
(pp. 68-73)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003988306
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9
Call centres and incapacity benefit claimants in the North West of England : a study from the greater Manchester Area
Cabras, Ignazio
- In:
Economic and industrial democracy : EID ; an …
29
(
2008
)
2
,
pp. 249-273
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003706937
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10
High commitment management practices re-examined : the case of Indian call centres
D’Cruz, Premilla
;
Noronha, Ernesto
- In:
Economic and industrial democracy : EID ; an …
33
(
2012
)
2
,
pp. 185-205
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009620382
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