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~isPartOf:"Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement"
~subject:"Corporate governance"
~subject:"Markenführung"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
~type_genre:"Bibliography included"
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Theory
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UBS - Schweizerische Bankgesellschaft
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Werbepsychologie
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Type of publication
All
Article
5
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Bibliography included
Book section
5
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
Language
All
German
5
Author
All
Benkenstein, Martin
1
Bruhn, Manfred
1
Cheng, Candace Stella
1
Fließ, Sabine
1
Huber, Frank
1
Maeß, Roland
1
Stauss, Bernd
1
Tanner, Thomas
1
Uhrich, Sebastian
1
Vogel, Johannes
1
Vollhardt, Kai
1
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All
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
Corporate governance and managerial reform in Japan
7
Innovative Markenführung und -implementierung
7
European corporate governance : readings and perspectives
6
Consumer brand relationships : meaning, measuring, managing
5
Research handbook on corporate governance and ethics
5
Betriebswirtschaftslehre und Rechtsentwicklung
4
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
4
Understanding the company : corporate governance and theory
4
Branding and sustainable competitive advantage : building virtual presence
3
Corporate governance : essays in honor of Horst Albach
3
Design thinking : integrating innovation, customer experience and brand value
3
Europäische Hochschulschriften / 5
3
Handbook of brand relationships
3
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag
3
Perspektiven der Corporate governance : Bestimmungsfaktoren unternehmerischer Entscheidungsprozesse und Mitwirkung der Arbeitnehmer
3
Strong brands, strong relationships
3
The embedded firm : corporate governance, labor, and finance capitalism
3
The handbook of the economics of corporate governance ; Volume 1
3
Brand management ; Vol. 2
2
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
2
Convergence and diversity
2
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
2
Erfolgsfaktor Marke : neue Strategien des Markenmanagements
2
Global marketing strategies for the promotion of luxury goods
2
Governance - Bewältigung von Komplexität in Wirtschaft, Gesellschaft und Politik
2
Handbook of research on effective advertising strategies in the social media age
2
Handbook on brand and experience management
2
International themes in business law ; Vol. 3
2
Kellogg on marketing : the marketing faculty of the kellog school of management
2
Marke und digitale Medien : der Wandel des Markenkonzepts im 21. Jahrhundert
2
New perspectives on incentive and control Systems for shareholder value enhancement
2
Raiffeisen's footprint : the cooperative way of banking
2
Shareholder-Value und die Kriterien des Unternehmenserfolgs : mit 6 Tabellen
2
Stakeholders and sustainability
2
Strategic decisions and sustainability choices : mergers, acquisitions and corporate social responsibility from a global perspective
2
The Cornell School of hotel administration handbook of applied hospitality strategy
2
The Oxford handbook of corporate governance
2
The convergence of corporate governance : promise and prospects
2
The corporation : rethinking the iconic form of business organization
2
more ...
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ECONIS (ZBW)
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1
Aufbau von Markenbeziehungen als Grundlage des Dienstleistungsmanagements
Huber, Frank
;
Vollhardt, Kai
;
Vogel, Johannes
- In:
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 57-76)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003676020
Saved in:
2
Konzeption und Determinanten des Markencommitment in Dienstleistungsbeziehungen
Benkenstein, Martin
;
Uhrich, Sebastian
- In:
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 37-55)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003676005
Saved in:
3
Der Kontaktmitarbeiter als Nutzer der Dienstleistungsmarke
Fließ, Sabine
;
Maeß, Roland
- In:
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 275-299)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003677282
Saved in:
4
Persönlich, menschlich, zugänglich : emotionale Markenbindung bei der Schweizer Bank UBS
Tanner, Thomas
;
Cheng, Candace Stella
- In:
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 325-344)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003677472
Saved in:
5
Dienstleistungsmarken : eine Einführung in den Sammelband
Stauss, Bernd
;
Bruhn, Manfred
- In:
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 3-33)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003679991
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