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~isPartOf:"Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, Konzepte und Geschäftsmodelle"
~subject:"Theory"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
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Type of publication
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Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Book section
7
Language
All
German
7
Author
All
Fassott, Georg
1
Hess, Thomas
1
Keuper, Frank
1
Kröger, Claudia
1
Olbrich, Michael
1
Pechtl, Hans
1
Schenk, Michael
1
Seelmann-Eggebert, Ralph
1
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All
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, Konzepte und Geschäftsmodelle
A handbook of economic anthropology
33
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen
28
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
17
Recent advances in the analysis of competition policy and regulation
15
The Oxford handbook of the economics of peace and conflict
14
Competition policy and the economic approach : foundations and limitations
12
Economic analysis of land use in global climate change policy
12
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
11
Reinventing the retirement paradigm
11
The political economy of the environment : an interdisciplinary approach
11
Conjoint measurement : methods and applications
10
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
10
Globalization as evolutionary process : modeling global change
7
Health taxes : policy and practice
7
International comparisons of prices, output and productivity
7
Internet and network economics : third international workshop, WINE 2007, San Diego, CA, USA, December 12-14, 2007 ; proceedings
7
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
7
Probleme und Trends in der Marketing-Forschung : Festschrift für Professor Dr. Peter Hammann zum 60. Geburtstag
7
Economic policy reform : the second stage
6
Efficiency, equity, and legitimacy : the multilateral trading system at the millennium
6
Fundamentals of marketing research ; Vol. 1
6
Handbook of international banking
6
International political economy ; Vol. 2
6
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
6
Modelling global change
6
Contemporary and emerging issues in trade theory and policy
5
Economic dimensions in international law : comparative and empirical perspectives
5
Impediments to trade in services : measurement and policy implications
5
Internationale Wirtschaft : Rahmenbedingungen, Akteure, räumliche Prozesse
5
Internet and network economics : first international workshop, WINE 2005, Hong Kong, China, December 15-17, 2005 ; proceedings
5
Régulation theory : the state of the art
5
Wettbewerbsvorteile durch Online-Marketing : die strategischen Perspektiven elektronischer Märkte ; mit 6 Tabellen
5
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
4
Climate agreements under limited participation, asymmetric information and market imperfections
4
Competitiveness and the value of intangible assets : [proceedings of the Conference on 'Intangible Assets and the Competitiveness of the European Economy', held in Louvain-la-Neuve on 29-30 April 1999]
4
Die Forschung in Zukunft - die Zukunft in Forschung : [die Beiträge wurden auf dem XXX. Kongress der Deutschen Marktforschung vom 21. - 23. Mai 1995 in Berlin als Vorträge gehalten]
4
E-Business & Controlling : Einordnung, Umsetzung, externe Sichtweise, funktionales E-Controlling
4
Economic growth and the structure of long-term development : proceedings of the IEA conference, held in Varenna, Italy
4
Electronic business : theoretische Aspekte und Anwendungen in der betrieblichen Praxis ; Festschrift für Jörg Biethahn ; mit 13 Tabellen
4
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1
E-CRM: Kundenbeziehungsmanagement im E/M-Commere
Fassott, Georg
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 465-497)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679239
Saved in:
2
Convergence-based View : ein strategie-strukturationstheoretischer Ansatz zum Management der Konvergenz digitaler Erlebniswelten
Keuper, Frank
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 603-654)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679247
Saved in:
3
Von der Massenproduktion zur Mass Customization
Schenk, Michael
;
Seelmann-Eggebert, Ralph
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 249-269)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679205
Saved in:
4
Das
Internet
als Vertriebsweg im Einzelhandel
Pechtl, Hans
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 397-438)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679224
Saved in:
5
Kommerzielle Nutzung des
Internet
in Medienunternehmen
Kröger, Claudia
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 501-545)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679242
Saved in:
6
Implikationen des
Internet
für die Medienbranche : eine strukturelle Analyse
Hess, Thomas
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 569-602)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679246
Saved in:
7
Zur Unternehmungsnachfolge im elektronischen Geschäft
Olbrich, Michael
- In:
Electronic Business und Mobile Business : Ansätze, …
,
(pp. 677-708)
.
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001679249
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