Showing 1 - 10 of 107
Games -- Crowdsourcing and Schelling’s Theory of Self-Command -- Content Popularity and Spence’s Theory of Costly Signaling … driving force in contemporary marketing.The science of game theory provides the toolset for the marketer and the marketing … Cold-War geopolitical maneuvering, game theory illuminates the conflicting and overlapping interests of marketers and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522812
I: Gestaltung eines Erwartungsmanagements als Herausforderung für das Dienstleistungsmarketing -- 1. Bedeutung eines Erwartungsmanagements im Dienstleistungsbereich -- 2. Forschungsziele und Forschungsfragen -- 3. Gang der Untersuchung -- II: Schaffung einer theoretischen Basis für die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017021
Der Markterfolg eines Produktes hängt davon ab, wie gut es die Bedürfnisse der Konsumenten erfüllt. Obwohl diese Tatsache allgemein bekannt ist, erfüllen viele Neuprodukte die Absatzerwartungen nicht. Grund dafür ist, dass die zuverlässige Erkennung von Kundenbedürfnissen in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516605
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012496544
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011611195
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011811462
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011812314
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011882887
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012132427
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011798789