//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"European retail research"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Forschung - Kundenkarten und i...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Business magazine
1
Consumer behaviour
1
Experiment
1
Konsumentenverhalten
1
Sales promotion
1
Verkaufsförderung
1
Wirtschaftszeitschrift
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Language
All
English
2
Author
All
Bley, Sabine
2
Helm, Roland
2
Mark, Antje
2
Published in...
All
European retail research
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft : Arbeits- und Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät der Friedrich-Schiller-Universität Jena
50
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
29
Jenaer Schriften zur Wirtschaftswissenschaft
26
Jena Research Papers in Business and Economics - Working and Discussion Papers
16
Review of managerial science
11
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
9
Journal of business economics : JBE
9
International journal of business and globalisation : IJBG
7
Regensburger Diskussionsbeiträge zur Wirtschaftswissenschaft
7
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
7
International journal of product development : IJPD
6
Marketing : ZFP ; journal of research and management
6
Die Betriebswirtschaft : DBW
4
International journal of entrepreneurship and small business
4
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
4
University of Regensburg Working Papers in Business, Economics and Management Information Systems
4
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
3
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
3
Grundwissen der Ökonomik / Betriebswirtschaftslehre
3
IO-Management
3
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
3
International journal of innovation management
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
3
UTB für Wissenschaft / Uni-Taschenbücher
3
Zeitschrift für Planung : ZP
3
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
2
Der Betrieb : Betriebswirtschaft, Steuerrecht, Wirtschaftsrecht, Arbeitsrecht
2
Friedrich-Schiller-Universität Jena - Wirtschaftswissenschaftliche Universität - Jena Research Papers
2
Grundwissen der Ökonomik : Betriebswirtschaftslehre
2
Gründungsmanagement : vom erfolgreichen Unternehmensstart zu dauerhaftem Wachstum ; mit 3 Tabellen
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
2
International journal of management and decision making : IJMDM
2
International journal of technology management : IJTM
2
Journal of business-to-business marketing
2
Reihe: Marketing
2
Reihe: Marketing : MAR
2
Review of Managerial Science
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
OLC EcoSci
1
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
The effect of free product premiums on attitudes and buying intention for durable goods: moderating effects of value and product premium fit in the dual mediation model
Helm, Roland
;
Mark, Antje
;
Bley, Sabine
- In:
European retail research
23
(
2009
)
1
,
pp. 21-45
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003832148
Saved in:
2
The effect of free product premiums on attitudes and buying intention for durable goods: moderating effects of value and product premium fit in the dual mediation model
Helm, Roland
;
Mark, Antje
;
Bley, Sabine
- In:
European retail research
23
(
2009
)
1
,
pp. 21-45
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009924830
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->