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Marketing management
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Theory
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Marketingstrategie
5
Strategic management
5
Success factor
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Supplier relationship management
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Automotive industry
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Game theory
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Kfz-Industrie
4
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Online availability
All
Undetermined
7
Type of publication
All
Book / Working Paper
89
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
80
Thesis
74
Bibliografie enthalten
35
Bibliography included
35
Collection of articles of several authors
4
Sammelwerk
4
Case study
3
Fallstudie
3
Aufsatzsammlung
2
Festschrift
2
Lehrbuch
1
Systematic review
1
Textbook
1
Übersichtsarbeit
1
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Language
All
German
88
English
3
Author
All
Kiendl, Stephanie C.
2
Klante, Oliver
2
Mengele, Jürgen
2
Rieker, Stephen A.
2
Schaller, Christian
2
Schneider, Nadine C.
2
Schumacher, Pascal
2
Schwamborn, Susanne
2
Ahlert, Dieter
1
Aholt, Andreas
1
Bacher, Matthias
1
Bacher, Matthias Richard
1
Backhaus, Klaus
1
Baldauf, Artur
1
Benkenstein, Martin
1
Bergmann, Holger
1
Bielert, Wilhelm
1
Blinda, Lars
1
Breuer, Jörg
1
Breuer, Robert
1
Bungert, Michael
1
Böcker, Jens
1
Böhm, Stephan
1
Cooper, Katrin
1
Dahlhoff, Denise
1
Dahmen, Patrick
1
Dees, Heiko
1
Dohet-Gremminger, Annick
1
Draenert, Patric
1
Dressler, Matthias
1
Droll, Mathias
1
Drösser, Axel
1
Ehemann, Petra
1
Exler, Stefanie
1
Fillip, Stefan
1
Fischer, Matthias
1
Freiling, Jörg
1
Fürst, Elmar Wilhelm M.
1
Gaubinger, Kurt
1
Hasse, Hartmut
1
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Institution
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Akademische Marketinggesellschaft
1
Akademische Marketinggesellschaft e.V
1
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Gabler Edition Wissenschaft
Journal of business research : JBR
405
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
280
SpringerLink / Bücher
237
Journal of strategic marketing
202
Europäische Hochschulschriften / 5
160
International marketing review
160
European journal of marketing : EJM
146
Journal of global marketing
146
Journal of marketing management : MM
132
Journal of international marketing
129
Journal of the Academy of Marketing Science
126
The journal of business & industrial marketing
119
Journal of marketing communications
112
Journal of marketing
110
Marketing intelligence & planning
93
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
85
Journal of retailing and consumer services
84
Springer eBook Collection
81
The journal of brand management : an international journal
80
Asia Pacific journal of marketing and logistics
69
Lehrbuch
61
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
61
International business review : the official journal of the European International Business Academy
58
Business horizons
57
The journal of product & brand management
53
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
50
Journal of advertising research
49
Journal of international business studies : JIBS ; an official journal of the Academy of International Business
49
The marketing review
48
Springer eBook Collection / Business and Economics
47
Marketing : ZFP ; journal of research and management
45
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
44
Journal of marketing research : JMR
44
Psychology & marketing
44
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
44
Advances in international marketing
43
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
43
International journal of technology marketing : IJTMkt
43
Journal of business economics : JBE
43
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Internationale Kommunikationspolitik für Investitionsgüter
Schnauffer, Rainer
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000998204
Saved in:
2
Internationales vertikales Marketing : eine explorative Erfassung und Evaluation des strategischen Verhaltens der Markenartikelindustrie gegenüber internationalen Handelskunden
Otzen-Wehmeyer, Eva
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000930313
Saved in:
3
Strategisches Marketing-Controlling für KMU : Basis für den Erfolg im EU-Binnenmarkt
Gaubinger, Kurt
-
2000
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001525033
Saved in:
4
Perspektiven der internationalen Kommunikationspolitik : von der Standardisierung zur Integration
Schwarz-Musch, Alexander
-
2003
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001741346
Saved in:
5
Die Standardisierung des Marketing im internationalen E-Commerce : Einflussfaktoren und Erfolgswirkung
Dees, Heiko
-
2005
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002626914
Saved in:
6
Internationale Geschäftsfeld-Positionierung in Investitionsgütermärkten
Suckrow, Carsten
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000590466
Saved in:
7
Horizontale Kooperation als Markteintrittsstrategie im internationalen Marketing
Mengele, Jürgen
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000884083
Saved in:
8
Internationale Werbung in supranationalen Fernsehprogrammen : Möglichkeiten und Grenzen aus Sicht der Werbetreibenden in Europa
Stelzer, Matthias
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000885263
Saved in:
9
Standort Singapur : Ausgangspunkt für die Marktbearbeitung Südostasiens
Breuer, Jörg
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000886496
Saved in:
10
Interkulturelle Herausforderungen im Frankreichgeschäft : Kulturanalyse und interkulturelles Management
Fischer, Matthias
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000937040
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