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~isPartOf:"Hamburger Schriften zur Marketingforschung"
~subject:"Customer integration"
~subject:"Erfolgsfaktor"
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Customer integration
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Germany
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18
Theorie
10
Theory
10
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8
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Marketingmanagement
5
Maschinenbau
5
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4
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4
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4
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4
B-to-B-Marketing
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Business-to-business marketing
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Category Management
3
Category management
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3
Efficient consumer response
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IT-gestützte Logistik
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Innovation
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Investitionsgütermarketing
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KMU
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Marketing management
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Mobilfunkmarkt
3
Mobilkommunikation
3
Organisation
3
Personalpolitik
3
Projektmanagement
3
Promotor
3
SME
3
Wettbewerbsstrategie
3
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Type of publication
All
Book / Working Paper
34
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
23
Thesis
21
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
11
Language
All
German
33
English
1
Author
All
Seifert, Dirk
6
Dorka, Michael
2
Haenecke, Henrik
2
Loock, Herbert
2
Plankert, Nicole
2
Saldsieder, Kai Alexander
2
Sass, Björn
2
Schoeneberg, Klaus-Peter
2
Sobotta, Richard
2
Thiebes, Florian
2
Grandjot, Thorsten
1
Gutknecht, Jörg
1
Hollekamp, Marco
1
Häder, Dieter
1
Kutz, Oliver
1
Matiaske, Wenzel
1
Piasecki, Mirko
1
Rohbock, Ute
1
Schneider, Bernd
1
Schrader, Marc Falko
1
Wegener, Michael
1
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Institution
All
Dr. Rainer Hampp <Firma>
1
Helmut-Schmidt-Universität
1
Published in...
All
Hamburger Schriften zur Marketingforschung
SpringerLink / Bücher
512
Springer eBook Collection
137
Gabler Edition Wissenschaft
132
International journal of project management : the journal of The International Project Management Association
126
Journal of business research : JBR
125
Europäische Hochschulschriften / 5
102
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
85
Harvard business review : HBR
82
International journal of innovation management
79
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
78
Research
76
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
74
Springer eBook Collection / Business and Economics
74
Technological forecasting & social change : an international journal
57
International journal of entrepreneurship and small business
52
International journal of business information systems : IJBIS
48
essentials
47
The TQM journal : the international review of organizational improvement
44
Journal of business economics : JBE
43
Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis
43
International journal of productivity and quality management : IJPQM
41
International journal of managing projects in business
40
Research policy : policy, management and economic studies of science, technology and innovation
40
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
38
Business process management journal
37
Betriebswirtschaftslehre für Technologie und Innovation
35
Gabler-Edition Wissenschaft
32
International journal of technology management : IJTM
32
Journal of vocational behavior
32
Springer eBook Collection / Business and Management
32
The journal of business & industrial marketing
32
DUV / Wirtschaftswissenschaft
31
Entrepreneurship, theory and practice : ET & P
31
Business horizons
30
International journal of innovation and technology management
30
Project management journal : PMJ
30
International journal of enterprise information systems : an official publication of the Information Resources Management Association
29
International journal of production research
29
The service industries journal
29
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ECONIS (ZBW)
23
USB Cologne (EcoSocSci)
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1
Kollektionsentwicklung in der Bekleidungsbranche unter besonderer Berücksichtigung empirischer Erfolgsfaktoren
Loock, Herbert
-
2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003597345
Saved in:
2
Kollektionsentwicklung in der Bekleidungsbranche unter besonderer Berücksichtigung empirischer Erfolgsfaktoren
Loock, Herbert
-
2008
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004899147
Saved in:
3
Kundenintegrierendes
Innovationsmanagement
: eine Erfolgsfaktorenforschung am Beispiel des deutschen Kunststoffmaschinenbaus
Thiebes, Florian
-
2012
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009526225
Saved in:
4
Kundenintegrierendes
Innovationsmanagement
: eine Erfolgsfaktorenforschung am Beispiel des deutschen Kunststoffmaschinenbaus
Thiebes, Florian
-
2012
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009543303
Saved in:
5
Der Zwang zur Neupositionierung von Unternehmen durch technische Innovationen: Voraussetzungen für einen nachhaltigen Erfolg : eine empirische Analyse am Beispiel des deutschen Fac...
Häder, Dieter
-
2016
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011505825
Saved in:
6
Efficient Consumer Response : Supply Chain Management (SCM), Category Management (CM) und Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment (CPFR) als neue Strategieansätze
Seifert, Dirk
-
2004
-
3., erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001810480
Saved in:
7
Strategisches Lizenzmarken-Management : ein empirische Analyse unter besonderer Berücksichtigung der kritischen Erfolgsfaktoren
Kutz, Oliver
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001522055
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8
Efficient Consumer Response : strategische Erfolgsfaktoren für die Wertschöpfungspartnerschaft von Industrie und Handel
Seifert, Dirk
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001559430
Saved in:
9
Krankenkassen-Marketing : eine empirische Analyse der Erfolgsfaktoren
Haenecke, Henrik
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001573527
Saved in:
10
The successful management of small and middle-sized enterprises in a specific sector : with a practical analysis
Schneider, Bernd
-
2004
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001928275
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