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~isPartOf:"Handbook of research on customer engagement"
~subject:"Customer satisfaction"
~subject:"Markenführung"
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
~type_genre:"Fallstudiensammlung"
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Wertorientierte Gestaltung von...
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Customer satisfaction
Markenführung
Beziehungsmarketing
16
Relationship marketing
16
Customer integration
11
Kundenintegration
11
Consumer behaviour
10
Konsumentenverhalten
10
Dienstleistungsqualität
3
Kundenzufriedenheit
3
Marketing management
3
Marketingmanagement
3
Service quality
3
Business network
2
Firm performance
2
Internet marketing
2
Online-Marketing
2
Service-Dominant Logic
2
Service-dominant logic
2
Social network
2
Soziales Netzwerk
2
Unternehmenserfolg
2
Unternehmensnetzwerk
2
Viral marketing
2
Virales Marketing
2
Beschwerdemanagement
1
Brand image
1
Brand management
1
Complaint management
1
Dienstleistungsinnovation
1
Einzelhandel
1
Gesundheitswesen
1
Health care system
1
Innovation
1
Innovation management
1
Innovationsmanagement
1
Ladengestaltung
1
Markenimage
1
Market research
1
Marketing theory
1
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Online availability
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Undetermined
3
Type of publication
All
Article
3
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Fallstudiensammlung
Book section
3
Language
All
English
3
Author
All
Bolton, Ruth N.
1
Hollebeek, Linda D.
1
Islam, Jamid Ul
1
Kim, Su Jung
1
Malthouse, Edward C.
1
Maslowska, Ewa
1
Rahman, Zillur
1
Viswanathan, Vijay
1
more ...
less ...
Published in...
All
Handbook of research on customer engagement
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
31
Handbuch Kundenmanagement : Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden
10
Innovative Markenführung und -implementierung
7
Consumer brand relationships : meaning, measuring, managing
5
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
5
Customer-centric marketing strategies : tools for building organizational performance
4
Erfolgsfaktor Kundenzufriedenheit : Handbuch für Strategie und Umsetzung
4
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
4
Grundlagen des CRM : Strategie, Geschäftsprozesse und IT-Unterstützung
4
Management von Kundenbeziehungen : Perspektiven - Analysen - Strategien - Instrumente : Manfred Bruhn zum 60. Geburtstag
4
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovationen - Branchen ; Bernd Stauss zum 60. Geburtstag
4
Branding and sustainable competitive advantage : building virtual presence
3
Customer Management : Vertriebs- und Servicekonzepte der Zukunft
3
Design thinking : integrating innovation, customer experience and brand value
3
Handbook of brand relationships
3
Kundenorientierte Unternehmensführung : Kundenorientierung - Kundenzufriedenheit - Kundenbindung
3
Strong brands, strong relationships
3
The Cornell School of hotel administration handbook of applied hospitality strategy
3
Aktuelle Entwicklungen im Dienstleistungsmarketing
2
Brand management ; Vol. 2
2
Brand, Label, and Product Intelligence : Second International Conference, COBLI 2021
2
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
2
Corporate Management Ecosystem in Emerging Economies : Global Perspectives
2
Corporate Practices: Policies, Methodologies, and Insights in Organizational Management : International Conference on Entrepreneurship and the Economy in an Era of Uncertainty 2023
2
Corporate Shared Services : Bereitstellung von Dienstleistungen im Konzern
2
Dienstleistungsnetzwerke
2
Digital Transformation for Fashion and Luxury Brands : Theory and Practice
2
Digital transformation and new approaches in trade, economics, finance and banking
2
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente - Einführungskonzepte - Organisation
2
Effektives Customer Relationship Management : Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation
2
Electronic retailing
2
Erfolg durch Dienen? : Beiträge zur wertsteigernden Führung von Dienstleistungsunternehmen
2
Erfolgsfaktor Marke : neue Strategien des Markenmanagements
2
Global marketing strategies for the promotion of luxury goods
2
Handbook of research on customer equity in marketing
2
Handbook of research on effective advertising strategies in the social media age
2
Handbook on brand and experience management
2
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
2
Handbuch Produktmanagement : Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle
2
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Source
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ECONIS (ZBW)
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1
Online reviews as customers' dialogues with and about brands
Maslowska, Ewa
;
Kim, Su Jung
;
Malthouse, Edward C.
; …
- In:
Handbook of research on customer engagement
,
(pp. 76-96)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013163352
Saved in:
2
Customer engagement conceptualization and conceptual relationships
Bolton, Ruth N.
- In:
Handbook of research on customer engagement
,
(pp. 114-125)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013163361
Saved in:
3
The role of consumer engagement in recovering online service failures : an application of service-dominant logic
Islam, Jamid Ul
;
Rahman, Zillur
;
Hollebeek, Linda D.
- In:
Handbook of research on customer engagement
,
(pp. 456-469)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013163406
Saved in:
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