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~isPartOf:"Handelsforschung"
~isPartOf:"Journal of business research : JBR"
~person:"Bauer, Hans H."
~person:"Sattler, Henrik"
~subject:"Advertising effects"
~subject:"Markenimage"
~subject:"Marketing management"
~subject:"Retail trade"
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Deutschland
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Brand image
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Type of publication
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Article
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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
2
Aufsatz in Zeitschrift
2
Aufsatz im Buch
1
Book section
1
Language
All
German
2
English
1
Author
All
Bauer, Hans H.
Sattler, Henrik
Diamantopoulos, Adamantios
12
Foroudi, Pantea
9
Ko, Eunju
9
Gupta, Suraksha
7
Melewar, T. C.
7
Valette-Florence, Pierre
7
Arslanagic-Kalajdzic, Maja
6
Dennis, Charles
6
Dutta, Sujay
6
Veloutsou, Cleopatra
6
Aiello, Gaetano
5
Bartikowski, Boris
5
Chebat, Jean-Charles
5
Guzman, Francisco
5
Japutra, Arnold
5
Merchant, Altaf
5
Michel, Géraldine
5
Oghazi, Pejvak
5
Wallpach, Sylvia von
5
Babin, Barry J.
4
Bang, Nguyen
4
Christodoulides, George
4
Davvetas, Vasileios
4
Dwivedi, Yogesh Kumar
4
Ekinci, Yuksel
4
Foroudi, Mohammad Mahdi
4
Grewal, Dhruv
4
Grohs, Reinhard
4
Pantano, Eleonora
4
Paul, Justin
4
Roy, Sanjit
4
Swoboda, Bernhard
4
Voyer, Benjamin G.
4
Yoon, Sukki
4
Augusto, Mário Gomes
3
Badrinarayanan, Vishag
3
Balaji, M. S.
3
Bogomolova, Svetlana
3
Brakus, J. Joško
3
Burmann, Christoph
3
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Handelsforschung
Journal of business research : JBR
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
10
Die Betriebswirtschaft : DBW
3
Journal of business economics : JBE
3
Schmalenbach business review : sbr
3
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
2
Essays on the effects of brand names and prices on consumer behavior
2
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
2
Marketing : ZFP ; journal of research and management
2
Marketing letters : a journal of research in marketing
2
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
2
SpringerLink / Bücher
2
Brand management ; Vol. 3
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Erfolgsfaktor Marke : neue Strategien des Markenmanagements
1
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, Konzepte und Instrumente]
1
European retail research
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Gabler Edition Wissenschaft / Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung Universität Mannheim (IMU)
1
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
1
Journal of sport management : the official journal of the North American Society of Sport Management
1
Management von Forschung, Entwicklung und Innovation
1
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
1
Psychology & marketing
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Reihe: Management-Know-how / M : praxisnah und aktuell
1
Schriften zum Marketing
1
Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim
1
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
1
Werbe- und Markenforschung : Meilensteine - State of the art - Perspektiven ; Günter Schweiger zum 65. Geburtstag
1
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
1
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The effects of organic labels on global, local, and private brands : more hype than substance?
Bauer, Hans H.
;
Heinrich, Daniel
;
Schäfer, Daniela B.
- In:
Journal of business research : JBR
66
(
2013
)
8
,
pp. 1035-1043
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009755363
Saved in:
2
Der Wert von Handelsmarken : eine empirische Analyse
Sattler, Henrik
- In:
Handelsforschung
13
(
1998
),
pp. 433-450
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001249972
Saved in:
3
Coupons als Instrument der Verkaufsförderung im
Einzelhandel
Bauer, Hans H.
;
Görtz, Gunnar
- In:
Handelsforschung
17
(
2003
),
pp. 107-126
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001728867
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