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~isPartOf:"Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung"
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Book / Working Paper
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Language
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German
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Undetermined
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Gierl, Heribert
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Walsh, Gianfranco
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Wildner, Raimund
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Bauer, Hans H.
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Bergler, Georg
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Buxel, Holger
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Hansen, Ursula
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Arnoldt, Andrea
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Baal, Sebastian van
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Balderjahn, Ingo
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Bannier, Knut G.
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Bitz, Robert
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Blümle, Ernst-Bernd
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Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
Journal of business research : JBR
2,084
Journal of retailing and consumer services
1,965
International journal of consumer studies
793
NBER working paper series
781
International journal of hospitality management
732
Psychology & marketing
687
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
655
NBER Working Paper
611
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
592
The journal of brand management : an international journal
450
The journal of product & brand management
423
Journal of marketing research : JMR
407
SpringerLink / Bücher
404
Asia Pacific journal of marketing and logistics
397
Discussion paper series / IZA
390
European journal of marketing : EJM
383
Journal of fashion marketing and management
383
Management science : journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
364
Journal of consumer psychology : JCP : the official journal of the Society for Consumer Psychology
346
Journal of travel and tourism marketing
332
Journal of international consumer marketing
330
Tourism management : research, policies, practice
325
Journal of marketing management : MM
323
Journal of retailing
323
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
317
Journal of marketing
317
International journal of retail & distribution management
309
Cogent business & management
308
Journal of marketing communications
303
Marketing letters : a journal of research in marketing
301
The international review of retail, distribution and consumer research
298
Marketing science : the marketing journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences
294
The journal of consumer marketing
294
Young consumers : insight and ideas for responsible marketers
291
Journal of consumer behaviour : an international research review
290
IZA Discussion Paper
276
Journal of the Academy of Marketing Science
275
Technological forecasting & social change : an international journal
274
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
269
Journal of business ethics : JOBE
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Die
Mode
-Marke : zur Anwendbarkeit des Markenartikelkonzeptes in der Bekleidungsmode
Hermanns, Arnold
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
38
(
1992
)
4
,
pp. 369-383
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001134141
Saved in:
2
Markenbindung : wodurch sie gestärkt und wodurch sie gefährdet wird
Wildner, Raimund
;
Twardawa, Wolfgang
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
54
(
2008
)
3
,
pp. 204-222
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003775972
Saved in:
3
Die Ähnlichkeit zwischen Hersteller- und Handelsmarken und ihre Bedeutung für das kaufbezogene Verhalten von Konsumenten
Walsh, Gianfranco
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
48
(
2002
)
2
,
pp. 108-123
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001694469
Saved in:
4
Handel 2010 - Vertikal International, einfach billig, oder profiliert Kundenorientiert?
Hurth, Joachim
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
52
(
2006
)
2
,
pp. 181-202
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003358026
Saved in:
5
Mode
: soziales Phänomen u. Mittel d. Identitätsstrukturierung
Wald, Renate
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
31
(
1985
)
3
,
pp. 262-273
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001012721
Saved in:
6
Die Entwicklung des Markenartikels im Konsumtrend : Perspektiven für die 90er Jahre
Heinlein, Petra
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
36
(
1990
)
2
,
pp. 140-149
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001091503
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7
Das Transferpotential von Marken
Hätty, Holger
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
35
(
1989
)
2
,
pp. 124-152
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001068324
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8
Handelsmarken als wachstumspolitische Option für Markenartikler
Ohlwein, Martin
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
41
(
1995
)
4
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pp. 326-341
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Dienstleistungsmarken : Konzepte und Möglichkeiten einer markengestützten Serviceprofilierung
Oelsnitz, Dietrich von der
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
43
(
1997
)
1
,
pp. 66-89
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10
Marken-Management bei Produkt-Konvergenz : neue Ansätze im Automobilmarketing
Dudenhöffer, Ferdinand
- In:
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
43
(
1997
)
1
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pp. 4-24
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