Showing 1 - 6 of 6
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001715459
Forschungen über das Marketing in Mittel- und Osteuropa (MOE) haben seit Beginn der Transformation 1989 zugenommen. In …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010191103
Unternehmen in Mittel- und Osteuropa, basierend auf drei zentralen theoretischen Paradigmen, nämlich der Transaktionskostentheorie … Unternehmen aus den vier nordischen Ländern in Mittel- und Osteuropa zwischen 1990 und 2007 ergab, dass die Wahrscheinlichkeit der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009746387
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003781359
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003781364
The introduction to the Special Issue on economic elites in Central Eastern Europe establishes a common understanding of elite research and the development of capitalism in Central Eastern Europe as developed during the 1990s. Since then, the composition of elites has been lost sight of by...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009788277