Showing 1 - 5 of 5
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001715459
Forschungen über das Marketing in Mittel- und Osteuropa (MOE) haben seit Beginn der Transformation 1989 zugenommen. In …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010191103
Unternehmen in Mittel- und Osteuropa, basierend auf drei zentralen theoretischen Paradigmen, nämlich der Transaktionskostentheorie … Unternehmen aus den vier nordischen Ländern in Mittel- und Osteuropa zwischen 1990 und 2007 ergab, dass die Wahrscheinlichkeit der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009746387
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003819846
The HR practices of the former state-socialist countries have gone through significant changes. The analysis of the developments, built on the Cranet (2004) survey, intends to describe the similarities and differences found between 6 countries of the Central Eastern European region and the total...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009788272