Showing 1 - 7 of 7
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001715459
Forschungen über das Marketing in Mittel- und Osteuropa (MOE) haben seit Beginn der Transformation 1989 zugenommen. In …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010191103
Unternehmen in Mittel- und Osteuropa, basierend auf drei zentralen theoretischen Paradigmen, nämlich der Transaktionskostentheorie … Unternehmen aus den vier nordischen Ländern in Mittel- und Osteuropa zwischen 1990 und 2007 ergab, dass die Wahrscheinlichkeit der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009746387
After the shift from centrally planned to market economies, CEE countries experienced significant changes in the world of work. Full employment was replaced by a distortion in labour markets, a rapid rise in unemployment and intensive labour emigration. The following questions are discussed: (1)...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010126559
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003748588
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001231761
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010206447