Showing 1 - 8 of 8
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001715459
Forschungen über das Marketing in Mittel- und Osteuropa (MOE) haben seit Beginn der Transformation 1989 zugenommen. In …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010191103
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001737311
The article analyses the recent emergence of multinational companies (MNCs) from Central and Eastern European countries (CEECs), especially the Czech Republic, Estonia, Hungary, Poland, and Slovenia. The majority of MNCs from CEECs concentrate their activity regionally, though some global MNCs...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010189203
Unternehmen in Mittel- und Osteuropa, basierend auf drei zentralen theoretischen Paradigmen, nämlich der Transaktionskostentheorie … Unternehmen aus den vier nordischen Ländern in Mittel- und Osteuropa zwischen 1990 und 2007 ergab, dass die Wahrscheinlichkeit der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009746387
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001231761
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010206447
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014393033