Showing 1 - 7 of 7
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001715459
Forschungen über das Marketing in Mittel- und Osteuropa (MOE) haben seit Beginn der Transformation 1989 zugenommen. In …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010191103
Unternehmen in Mittel- und Osteuropa, basierend auf drei zentralen theoretischen Paradigmen, nämlich der Transaktionskostentheorie … Unternehmen aus den vier nordischen Ländern in Mittel- und Osteuropa zwischen 1990 und 2007 ergab, dass die Wahrscheinlichkeit der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009746387
Coupled with the continuing threat of reduced defence expenditures and increasing competition, European defence companies have reacted with a number of strategic manoeuvres involving mergers, acquisitions and other forms of alliance. Moves towards a single European defence industry have been a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010198344
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001571423
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001231761
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010206447