Showing 1 - 7 of 7
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001715459
Forschungen über das Marketing in Mittel- und Osteuropa (MOE) haben seit Beginn der Transformation 1989 zugenommen. In …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010191103
Unternehmen in Mittel- und Osteuropa, basierend auf drei zentralen theoretischen Paradigmen, nämlich der Transaktionskostentheorie … Unternehmen aus den vier nordischen Ländern in Mittel- und Osteuropa zwischen 1990 und 2007 ergab, dass die Wahrscheinlichkeit der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009746387
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001231761
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010206447
In the process of investing and managing in former Soviet-bloc transition countries, Westerners are exposed to important gaps that must be bridged. Over the last fifteen years and partly through trial and error, CC has developed a comprehensive approach for planning, establishing and managing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010127569
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003234860