Showing 1 - 7 of 7
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001715459
Forschungen über das Marketing in Mittel- und Osteuropa (MOE) haben seit Beginn der Transformation 1989 zugenommen. In …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010191103
Unternehmen in Mittel- und Osteuropa, basierend auf drei zentralen theoretischen Paradigmen, nämlich der Transaktionskostentheorie … Unternehmen aus den vier nordischen Ländern in Mittel- und Osteuropa zwischen 1990 und 2007 ergab, dass die Wahrscheinlichkeit der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009746387
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001231761
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001955458
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010206447
In 339 interviews we identified 449 time related and culturally determined critical incidents. We can clearly distinguish time behaviour of Anglo-German managers from that of managers from France and Italy and East Central Europe. These incidents with East Central European Managers can be...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010187754