Showing 1 - 7 of 7
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001715459
Forschungen über das Marketing in Mittel- und Osteuropa (MOE) haben seit Beginn der Transformation 1989 zugenommen. In …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010191103
Unternehmen in Mittel- und Osteuropa, basierend auf drei zentralen theoretischen Paradigmen, nämlich der Transaktionskostentheorie … Unternehmen aus den vier nordischen Ländern in Mittel- und Osteuropa zwischen 1990 und 2007 ergab, dass die Wahrscheinlichkeit der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009746387
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001759144
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001231761
This essay reports the results of a survey of IT exporters from Poland, Hungary, Romania, Bulgaria and the Czech Republic. The survey identifies the key competitive advantages and disadvantages of Central European IT companies as they compete for outsourcing work in the US and Western European...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010189758
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010206447