Showing 1 - 7 of 7
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001715459
Forschungen über das Marketing in Mittel- und Osteuropa (MOE) haben seit Beginn der Transformation 1989 zugenommen. In …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010191103
Unternehmen in Mittel- und Osteuropa, basierend auf drei zentralen theoretischen Paradigmen, nämlich der Transaktionskostentheorie … Unternehmen aus den vier nordischen Ländern in Mittel- und Osteuropa zwischen 1990 und 2007 ergab, dass die Wahrscheinlichkeit der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009746387
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003980847
Although the population in Central and Eastern European Countries (CEEC) is still younger, on average, than in Western Europe, the CEEC also have to cope with challenges caused by the demographic shift towards an ageing, shrinking population. Some countries are ageing even faster than Western...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009786390
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001231761
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010206447